شناسهٔ خبر: 68441772 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

سیمایی صراف، وزیر علوم: پرونده جذب‌های اخیر دانشگاه‌ها مجدد بررسی می‌شود / بر اساس بخشنامه صادر شده از سوی معاون اسبق ریاست جمهوری هر گونه جذب و استخدام در فاصله انتقال بین دو دولت ممنوع بود، دانشگاه‌ها اجازه جذب یا اخراج نیرو را نداشتند

وزیر علوم از بررسی مجدد پرونده جذب‌های اخیر دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی خبر داد و گفت: در این زمینه بر اساس قانون تصمیم‌گیری خواهد شد. حسین سیمایی صراف ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: حتما باید بررسی شود تا ببینیم اخیرا در خصوص جذب و جابجایی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی چه اتفاقاتی افتاده است و در صورت مشاهده تخلف برخورد خواهد شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر علوم از بررسی مجدد پرونده جذب‌های اخیر دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی خبر داد و گفت: در این زمینه بر اساس قانون تصمیم‌گیری خواهد شد.
 
به گزارش «انتخاب»؛ حسین سیمایی صراف ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: حتما باید بررسی شود تا ببینیم اخیرا در خصوص جذب و جابجایی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها و مراکز پژوهشی چه اتفاقاتی افتاده است و در صورت مشاهده تخلف برخورد خواهد شد.
 
وزیر علوم در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: بر اساس بخشنامه صادر شده از سوی معاون اسبق ریاست جمهوری هر گونه جذب و استخدام در فاصله انتقال بین دو دولت تا استقرار دولت جدید(چهاردهم) ممنوع بود، بر این اساس دانشگاه ها اجازه جذب یا اخراج نیرو را نداشتند.
 
سیمایی صراف در پایان تاکید کرد: پرونده های جذب دانشگاه ها حتما بررسی خواهد شد و تصمیمات لازم را طبق قانون اتخاذ خواهیم کرد.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما