شناسهٔ خبر: 68441685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تبلیغات اسلامی استان یزد در ۶۰ درصد پست‌ها کمبود نیرو دارد

یزد- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: این مجموعه فرهنگی و تبلیغی با ماموریت فراوان هنوز در ۶۰ درصد پست‌های مصوب خود نیرو کم دارد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام " علیرضا نجیمی " روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اداره تبلیغات اسلامی در برخی از شهرستان‌های استان تنها با یک نیرو در حال فعالیت است و این مشکل اصلی است و موجب کند شدن اهداف و برنامه‌ها شده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در ۱۲ شهرستان استان ۴۲ نیروی رسمی و پیمانی با ادارات تبلیغات اسلامی همکاری دارند و به ۸۰ نیروی جدید نیاز داریم.

این مسئول با بیان اینکه ادارات تبلیغات اسلامی، متولی اجرای برنامه‌های مختلف سالانه فرهنگی هستند بیان کرد: با کمبود نیروی شدید موجود خیلی از امور، مناسب اجرا نمی‌شود.

نجیمی گفت: مشکل کمبود نیرو بارها به مسئولان اعلام شده که امیدواریم به دلیل اهمیت موضوع برای حل آن اقدام لازم در استان به عمل آید.

وی یکی از مهمترین برنامه‌های ادارات تبلیغات اسلامی را جهاد تبیین و پیگیری منویات مقام معظم رهبری ذکر کرد که برای انجام آن نیاز به بودجه و نیروی متخصص و مشخص است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت بیش از ۲ هزار روحانی و حدود سه هزار مسجد دارد و اداره تبلیغات اسلامی در همه ۱۲ شهرستان استان فعالیت دارد.

نظر شما