شناسهٔ خبر: 68441090 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حذف تلخ جوکوویچ از تنیس آزاد آمریکا

مهرداد میرزایی

نواک جوکوواچ با شکست از آلکسی پوپیرین استرالیایی از دور رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا کنار رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،  نواک جوکوویچ با شکست برابر آلکسی پوپیرین استرالیایی از دور رقابت های تنیس آزاد آمریکا کنار رفت تا بعد از کارلوس آلکاراس دومین حذف شده بزرگ این رقابت ها باشد. 

جوکوویچ در دور سوم این رقابت‌ها برابر الکسی پوپیرین مرد شماره ۲۸ جهان مات و مبهوت شد و ۳ بر یک شکست خورد. حالا با حذف دو ستاره بزرگ این رقابت‌ها، همه نگاه‌ها به یانیک سینر ایتالیایی است و باید دید او در ادامه رقابت ها چه عملکردی خواهد داشت.

به گزارش دیلی میل، پوپیرین در دور چهارم به مصاف مرد شماره ۲۰ جهان یعنی فرانسیس تیافو خواهد رفت که توانست در یک مصاف تمام آمریکایی، هموطنش بن شلتون را از پیش رو بردارد و به این مرحله برسد.

باخت جوکوویچ در تنیس آزاد آمریکا به این معنی است که ۲۰۲۴ اولین سال بدون قهرمانی او در گرند اسلم از سال ۲۰۱۷ خواهد بود. او در مسابقات آزاد استرالیا به سینر باخت، با مصدومیت زانو از مسابقات آزاد فرانسه کنار رفت و در فینال ویمبلدون به آلکاراس باخت تا سالی بدون جام را به پایان ببرد.

جوکوویچ البته در این سال توانست اولین طلای المپیکش را در پاریس به دست بیاورد. به نظر می‌رسد در ۳۷ سالگی کار او برای رسیدن به بیست و پنجمین گرنداسلم دشوارتر از قبل شده باشد.

جوکوویچ اکنون باید تمرکزش را روی اوپن استرالیا معطوف کند و شانس کسب یازدهمین عنوان  قهرمانی در ملبورن را خواهد داشت. فقط رافائل نادال در یک گرند اسلم عناوین قهرمانی بیشتری دارد. تنسپور اسپانیایی در رولان گاروس ۱۴ عنوان قهرمانی کسب کرده است.

انتهای پیام

نظر شما