شناسهٔ خبر: 68441064 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اینزاگی: عملکرد طارمی را دوست داشتم

سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از برتری قاطع تیمش مقابل آتالانتا از مهاجمانش تمجید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی در پی برتری 4 بر صفر شب گذشته (جمعه) شاگردانش مقابل آتالانتا در دیداری خانگی از هفته سوم سری A ایتالیا گفت: بازیکنان ما فوق‌العاده بودند و به لحاظ فنی خیلی خوبی بازی کردیم. ما در یک ساعت از این دیدار فوق‌العاده بودیم و در ادامه طبیعی بود که به خاطر شرایط بازی کمی عقب‌نشینی کنیم. از بازیکنانم بسیار راضی هستم و پیرزوی اینچنینی مقابل تیمی همچون آتالانتا بسیار رضایت‌بخش است. ما برای این بازی چهار روز تمرین پرفشار داشتیم و واقعاً عملکرد بازیکنانم را دوست داشتم.

وی همچنین در تمجید از مهاجم فرانسوی‌اش که در این بازی هم پایش به گلزنی باز شد و دو گل اینتر را وارد دروازه آتالانتا کرد، اظهار داشت: تورام در اینتر کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داده است. مارکوس جاه‌طلبی بالای دارد و زودتر از موعد مقرر از تعطیلات به جمع ما بازگشت چون می‌دانست به خاطر مصدومیت طارمی به او نیاز داریم. ما پنج مهاجم خوب داریم که همه آنها برای‌مان خیلی مفید خواهند بود. در این دیدار تورام و لائوتارو عالی کار کردند و عملکرد آرناتوویچ و طارمی را هم دوست داشتم.

در بازی شب گذشته، مهدی طارمی که در بازی با لچه در ترکیب اصلی بود، با بازگشت لائوتارو مارتینس به شرایط بازی، به نیمکت اینتر بازگشته بود و در دقیقه 79 به جای مارکوس تورام وارد زمین شد.

انتهای پیام/

نظر شما