شناسهٔ خبر: 68440256 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال| هفته سوم؛

صدرنشینی مطلق سپاهان در ۳ هفته نخست

دومین روز از دیدارهای رقابت‌های هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال، شب گذشته پیگیری و پرونده این هفته لیگ‌برتر فوتبال بسته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوم لیگ بیست و چهارم در روزهای پنجشنبه و جمعه با برگزاری هشت دیدار برگزار شد. روز دوم دیدارهای رقابت‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال -جمعه نهم شهریور - با چهار دیدار پیگیری شد.

سپاهان ۱ - شمس آذر ۰

تیم‌های فوتبال سپاهان و شمس آذر در چارچوب دیدار هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل هم صف‌آرایی کردند و سپاهان با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید تا صدرنشین باقی بماند. تک گل این دیدار را کاوه رضایی از روی پاس آریا یوسفی در دقیقه ۲۳ این دیدار به ثمر رساند.

پرسپولیس ۲ _ فولاد ۰

در دیگر دیدار هفته تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مقابل هم صف‌آرایی کردند و پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. اوستون اورونوف در دقیقه ۶۵ و وحید امیری در دقیقه ۸۲ برای پرسپولیس گلزنی کردند.

نساجی مازندران ۰ - گل‌گهر سیرجان ۱

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان در این هفته در ورزشگاه شهید وطنی مقابل هم صف‌آرایی کردند و در نهایت گل گهر با یک گل به پیروزی رسید. تک گل این دیدار را گوستاوو واگنین در دقیقه ۸۳ به سود گل‌گهری‌ها به ثمر رساند.

صدرنشینی مطلق سپاهان در ۳ هفته نخست

ملوان بندرانزلی ۳ - چادرملو اردکان ۱

تیم‌های فوتبال ملوان و چادرملو اردکان در چارچوب دیدار هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه نهم شهریور_ در ورزشگاه سیروس قایقران مقابل هم صف‌آرایی کردند.

رضا غندی‌پور در دقایق ۹ و ۳۲ و نیما انتظاری در دقیقه ۴۶ این دیدار برای ملوان گلزنی کردند.

تک گل تیم چادرملوی اردکان را متئوس سانتوس سوارس در دقیقه ۲۱ به ثمر رساند.

استقلال ۰ - استقلال خوزستان۱

تیم‌های فوتبال استقلال و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته سوم لیگ‌برتر در ورزشگاه شهدای فولاد مقابل هم صف‌آرایی کردند و تیم خوزستانی با تک گل به برتری رسید. تیوی بیفوما در دقیقه ۸۰ تک گل این دیدار را به ثمر برساند.

ذوب‌آهن ۱- خیبر ۱

در دیگر دیدار هفته سوم تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و خیبر در ورزشگاه لر آرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند و در نهایت به تساوی رضایت دادند. در این دیدار حسن شوشتری در دقیقه ۴۲ برای ذوب‌آهن و کوین بولی در دقیقه ۷۸ برای خیبر خرم‌آباد گلزنی کردند.

صدرنشینی مطلق سپاهان در ۳ هفته نخست

هوادار ۰ _ تراکتور ۴

تیم‌های فوتبال تراکتور و هوادار در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل هم صف‌آرایی کردند و تراکتور موفق شد با چهار گل به پیروزی برسد. مهدی هاشم نژاد در دقیقه ۲۷، تومیسلاو اشترکالی در دقیقه ۵۷ و امیرحسین حسین‌زاده در دقایق ۷۵ و ۸۵ برای تراکتور گلزنی کردند.

مس ۳ - آلومینیوم ۱

در هفته سوم دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه سه بر یک به سود نارنجی‌پوشان مس خاتمه پیدا کرد. عیسی مرادی در دقیقه ۱۴ و ۶۴، علی شجاعی در دقیقه ۹۵ برای مس رفسنجان و محمدامین کاظمیان در دقیقه ۱۶ برای آلومینیوم اراک گلزنی کردند.

نظر شما