شناسهٔ خبر: 68440156 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

نماینده مجلس: همراه دولت باشیم/ اقدامات لازم برای فروش کالای ایرانی را فراهم کنیم

تهران ایرنا- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر این که برای پیشرفت در امور کشور باید به دولت کمک کنیم، گفت: مجلس برای بهبود معیشت مردم و ایجاد رونق در حوزه تولید باید همراه دولت باشد.

صاحب‌خبر -

شهباز حسن‌پور بیگلری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیات دولت با ایشان گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند باید برای پیشرفت امور به دولت کمک کنیم و در مسیر خدمت رسانی به مردم پشتیبان دولت باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: امروز مهم‌ترین مسئله کشور مسئله معیشت و اقتصاد مردم است که بهبود این وضعیت در گرو رونق تولید است، هر مانعی که بر سر راه این مسئله است باید به جد برداشته شود و مجلس برای بهبود معیشت مردم و ایجاد رونق در حوزه تولید باید همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند در کنار دولت و همراه دولت باشد.

حسن پور بیگلری خاطرنشان کرد: ما به جای مسکن‌های اقتصادی باید به فکر یک اقدام میان مدت و بلند مدت باشیم، البته در این مسیر بهبود وضعیت معیشت مردم در کوتاه مدت نیز نباید نادیده گرفته شود و در کنار اقدامات کوتاه مدت باید مسیر کار برای آینده نیز هموار شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که یکی از مهم‌ترین مسائل در حوزه تولید، بازاریابی برای فروش کالاهای ایرانی به کشورها دیگر است گفت: ما در کنار بازار داخلی ۱۵ کشور همسایه را داریم که هر یک از آنها بازار خوبی برای فروش محصولات ایرانی دارند، باید ضمن افزایش تولید، اقدامات لازم برای فروش کالاهای ایرانی در این بازارها در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، رهبر انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیات دولت با ایشان در توصیه نهم، کلید حل مشکلات اقتصادی کشور را در تولید و تقویت و افزایش عرضه دانستند و گفتند: با تقویت و جدی گرفتن مسئله تولید، مشکلات تورم، اشتغال و ارزش پول ملی حل می‌شود.

ایشان لازمه پیشرفت تولید ملی را کمک دولت و بهبود مسائلی از جمله محیط کسب و کار خواندند و با اشاره به دیدار چند ماه قبل خود با جمعی از کارآفرینان، گفتند: توانایی‌های در اختیار فعالان بخش تولید شگفت‌آور است که البته همه آنها معتقدند برای تقویت تولید، به کمک دولت احتیاج دارند.

نظر شما