شناسهٔ خبر: 68440082 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نصراصفهانی: قراردادم تا پایان المپیک بود؛ پاداش به نخبگان ورزشی سرمایه‌گذاری در ورزش است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی تپانچه ایران گفت: قراردادم تا پایان المپیک پاریس بود و در حال حاضر استراحت می‌کنم تا با فدراسیون در خصوص ادامه همکاری صحبت کنم.

صاحب‌خبر -

محسن نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به روزهای سخت و پرفشار تیراندازی ایران برای حضور در المپیک پاریس اظهار داشت: قرارداد من تا پایان این بازی‌ها بود و فعلا استراحت می‌کنیم تا دوباره خودمان را برای فعالیت و کار دوباره آماده کنیم.

وی ادامه داد: البته تا این لحظه برای ادامه همکاری با فدراسیون صحبتی نداشته‌ام و این طبیعی است و پس از طی کردن این دوره، در این خصوص صحبت و به جمع‌بندی خواهیم رسید.

وی در واکنش به این سئوال که آیا تمامی مطالبات خود را دریافت کرده و تفاوتی در پرداختی به مربیان ایرانی و خارجی وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: تمامی مطالباتی که بود پرداخت شده و در این خصوص مشکلی نیست، در مورد بحث مربیان ایرانی و خارجی باید به این نکته تاکید داشته باشم که هر فردی بر اساس اعتقادات، نظر و هدفی که دارد کار می کند و نمی‌توانیم افراد را به یک چشم ببینیم. به نظرم این مورد شخصی است و شاید یک نفر به خاطر پول کار کند و یک نفر هم عاشق کشورش باشد و دلی جلو برود.

سرمربی تیم ملی تپانچه ایران در واکنش به تصمیم هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و پاداش ویژه به هانیه رستمیان ملی‌پوش تپانچه ایران و المپین‌هایی که در آستانه کسب مدال بودند، گفت: بدون شک این تقدیر نوعی سرمایه‌گذاری در ورزش است که نتایج و اثر آن را به زودی خواهیم دید. این ورزشکاران مایه مباهات کشور هستند و به نظر من کمیته ملی المپیک با این اقدام خوب خود، نشان داد نخبگان ورزشی از چه جایگاه خوبی در ورزش ایران برخوردار هستند.

نظر شما