شناسهٔ خبر: 68439753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهردار شیراز اعلام کرد:

‌اجرای بسته ۱۰۰۰ میلیارد تومانی پروژه طی هفته دولت در شیراز

زهرا عسگری

شهردار شیراز از اجرای بسته یک هزار میلیارد تومانی پروژه طی هفته دولت در این کلان‌شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدحسن اسدی امروز، ۱۰ شهریورماه در جمع عزاداران موکب انصارالمهدی(عج) شهرک سعدی شیراز ضمن تکریم یاد شهدای دولت به گام‌های بلند شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در راستای توسعه این کلان‌شهر اشاره و بیان کرد: مدیریت شهری به مناسبت هفته دولت یک بسته ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی پروژه را افتتاح و یا عملیات اجرایی آن را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه در هیچ‌کجای کشور ابن حجم از پروژه تعریف نشده است و همه اینها مستند هستند، افزود: در دهه فجر سال گذشته بسته ۵۰ همتی را رونمایی شده است.

اسدی همچنین با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی مدیریت شهری بیان کرد: یکی از اقداماتی که به‌طور ویژه در حال انجام است، گسترش و تقویت شبکه مترو و احداث خطوط چهارگانه آن به‌عنوان راهبردی اصلی بوده که شهروندان ادامه خط ۲ مترو و ساخت ایستگاه‌های آن را در همین منطقه نیز شاهد هستند.

شهردار شیراز با اشاره‌ به دیگر اقداماتی که در منطقه ۳ که تقریبا در مجاورت شهرک سعدی قرار دارند، پرداخت و گفت: پروژه‌های عمرانی و زیرساختی نظیر عملیات لوله‌گذاری محور دروازه قرآن، تعریض پل سلمان فارسی و سیل‌بند سعدی که باعث جلوگیری از تکرار حوادث سیل مهیب است، ازجمله اقدامات برای رفاه شهروندان است.

وی همچنین پیگیری و احداث پایانه سعدی و تملک مسیر سعدی-خرامه جهت تعریض آن را از دیگر دغدغه‌های مدیریت شهری برای رفاه مردم دانست.

انتهای پیام

نظر شما