شناسهٔ خبر: 68439569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

هنرمندان و اصحاب رسانه و قلم از مساله فلسطین غافل نیستند

فاطمه فریح‌زاده

هنرمندان و اصحاب رسانه و قلم از مساله فلسطین غافل نیستند و همواره با تولید آثار هنری خشم و انزجار خودشان را از اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی اعلام و از مردم فلسطین به ویژه کودکان مظلوم این سرزمین حمایت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ‌در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: هنرمندان با تولید آثار خود در حوزه‌های مختلف هنری و فرهنگی تلاش کرده‌اند به نوعی صدای مردم غزه با زبان هنر باشند.

مجید منادی با تاکید بر این‌که نباید از فضای مجازی و تاثیر آن در حمایت از مردم مظلوم غزه غافل شد افزود: هر کس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد تا به نوعی صدای مردم مظلوم غزه در جهان باشد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌های اجتماعی در حمایت از مردم غزه بیان‌ کرد: در فضای مجازی می‌توان به عنوان یک مسلمان یا انسان و هر عنوان دیگری قدمی در مسیر مبارزه با جنایات رژیم صهیونیستی و ظلم برداشت.

بیشتر بخوانید:

هنرهای نمایشی ‌سهم‌ اندکی در مساله غزه دارد

استفاده از ظرفیت هنر، بهترین ابزار برای روایت مظلومیت مردم فلسطین است

جنایات رژیم وحشی ‌صهیونیستی‌ در تاریخ نظیر ندارد

جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی نشان‌دهنده ضعف است

او با اشاره به این‌که ملت‌های جهان در مساله فلسطین صف خود را از دولت‌ها جدا کرده‌اند تاکید کرد: حساب ملت‌ها را از حساب دولت‌ها باید جدا کنیم زیرا ملت‌ها از اتفاقات دردناک در فلسطین در جوش و خروش و عذابند.

منادی تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی به قدری آن‌ها را در جهان رسوا نموده که همه ملت‌ها، جوانان، دانشجوها و فطرت‌های پاک حتی در اروپا و ایالات متحده آمریکا خواستار آتش‌بس و جلوگیری از کشتار بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در غزه شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان: جنایات و ظلم اسرائیل به کودکان معصوم در تاریخ بی‌سابقه است. حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها، مدارس ابتدایی و خانواده‌ها و کشتن افراد عقب‌مانده ذهنی و کودکانی که چند ساعت بیشتر از تولد آن‌ها نگذشته بود فاجعه‌ای در تاریخ است که نمونه‌ ندارد.

منادی تاکید کرد: باید از رسانه‌های اجتماعی به گونه‌ای استفاده کنیم که نگذاریم جبهه استکبار و جریان رسانه‌ای جبهه استکبار بخواهد در خفا مساله ظلم به مردم فلسطین را کمرنگ کند.

انتهای پیام

نظر شما