شناسهٔ خبر: 68439440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دبیر ستاد امر به معروف دشتستان:

رسیدگی به قطعی مکرر برق و گرانی اجناس در بازار مطالبه مردم است

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر دشتستان گفت: رسیدگی به موضوع قطعی مکرر برق و افزایش نرخ اجناس در بازار دو مطالبه مردم دشتستان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام سید محمدرضا موسوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان‌ ‌شامگاه جمعه در جمع مردم برازجان، اظهار داشت: فهم امر به معروف و نهی از منکر و عمل در این مسیر، عنایتی از جانب خداست که توفیق آن از خود خداوند متعال حاصل می‌شود.

وی افزود: شهید رئیسی‌، شخصی بود که مفهوم امر به معروف و نهی از منکر را درک و شخصا احیاگر و عامل فریضتین بود و دولتش را ملزم به احیاگری و پشتیبانی در امور مرتبط می‌کرد.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: در ماده ۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر آمده اشخاص حقیقی یا حقوقی حق ندارند در برابر اجرای امر به معروف و نهی از منکر مانع ایجاد کنند.

وی افزود: تعالی جامعه در گروه دغدغه مند بودن و مطالبه‌گری افراد جامعه است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر دشتستان گفت: با توجه به ماده ۴ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، شما مردم وظیفه دارید در مرحله تذکر زبانی و نوشتاری اقدام نمایید.

وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی و قانونی است و اگر کسی کم کاری کند ترک واجب کرده و حرام است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به دو مطالبه‌ مردم، خاطرنشان کرد: مردم از قطعی برق در ایام تابستان و گرمای شدید استان بوشهر و شهرستان دشتستان ناراضی هستند و مسئولین امر باید توجیه علمی داشته باشند.

وی افزود: یکی دیگر از مطالبات مردم، مسئله کنترل تورم و مهار افزایش قیمت اجناس در بازار است که دستگاه‌های نظارتی وظیفه دارند بر بازار نظارت و کنترل داشته باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر دشتستان ابراز کرد: طراحی و رونمایی از نرم‌افزار مطالبه‌گری (سو) به معنای (جهت) برای این است که مردم مطالبات خود را در زمینه‌های مختلف دولتی و غیردولتی ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما