شناسهٔ خبر: 68439247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی سپاهان، ملوان، پرسپولیس و گل گهر

تیم های فوتبال سپاهان، ملوان، پرسپولیس و گل گهر در هفته سوم لیگ برتر فوتبال مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند.

صاحب‌خبر -


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های فوتبال سپاهان و شمس آذر در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر امروز جمعه ۹ شهریور از ساعت ۱۹:۱۵ و در ورزشگاه امام خمینی اراک (ره) با قضاوت علی اصغر مؤمنی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ژوزه مورایس به پایان رسید.
  تک گل این دیدار را کاوه رضایی به ثمر رساند و  در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید و با این پیروزی، سپاهان با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

تیم‌های فوتبال ملوان و چادرملو در هفته سوم لیگ برتر و در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران با قضاوت سعید رحیمی مقدم رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان مازیار زارع به پایان رسید.
برای ملوان رضا غندی پور (۲ گل) و نمیا انتظاری یک گل به ثمر رساندند و تک گل چادر ملو را متئوس سانتوس سوارس به ثمر رساند.  

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز در هفته سوم لیگ برتر در حالی برگزار شد که سرخپوشان پایتخت همچنان به دلیل عدم در اختیار داشتن ورزشگاه استاندارد نمی‌توانند در تهران میزبانی کنند. از این رو پرسپولیس تصمیم به میزبانی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین گرفت.
این دیدار با پیروزی دو بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. اوستون ارونوف (۵۶) و وحید امیری (۸۳) برای پرسپولیس گلزنی کردند.  

 تقابل تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور که امشب به میزبانی نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد با تک گل گوستاوو واگنین به سود سیرجانی‌ها به پایان رسید.

در جدول سپاهان با ۹ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های تراکتور و ملوان با ۷ امتیاز دوم و سوم هستند و تیم‌های گل گهر با ۶، پرسپولیس با ۵ و استقلال تهران با ۴ امتیاز در رده‌های چهارم تا ششم قرار دارند.  

نظر شما