شناسهٔ خبر: 68439236 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به ورزشگاه خودمان برمی‌گردیم

بابادی: بازگشت بلانکو قانون را زیر سئوال برد!

مدیرعامل استقلال خوزستان از حضور پرشور هواداران این تیم در بازی با استقلال بسیار رضایتمند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کیوان بابادی؛ مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان که تیمش در هفته سوم برابر تیم استقلال تهران به پیروزی رسید، به تازگی با برنامه ۴۴۲ رادیو جوان صحبت کرد و درباره این برد گفت: وقتی دو تیم مدعی روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند، هواداران از بازی استقبال می‌کنند و از آنها بابت حضورشان متشکر هستم. 

او در اشاره به مسئله ورزشگاه استقلال خوزستان توضیح داد: بازی بعدی ما در ۳۱ شهریور در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود و از فولادی‌ها و شرکت وفا که مسئولیت تامین ورزشگاه فولاد آرنا را بر عهده دارند، تشکر می‌کنم. ما حالا به ورزشگاه خودمان برمی‌گردیم.

بابادی همچنین به موضوع شایعات به وجود درباره اعتراض این تیم به حضور گوستاوو بلانکو خاطرنشان کرد: من واقعا متاسف هستم و نمی‌دانم این مسائل از کجا بیرون می‌آید. مسئله بازی کردن یا بازی نکردن بلانکو به ما مربوط نمی‌شود و با آقای حسن‌زاده صحبت کردم اما نه درباره بلانکو؛ از او پرسیدم آیا قانونی است که یک بازیکن هر ۱۵ روز از لیست خارج شود و دوباره برگردد؟ در فوتبال مدارس هم این اتفاق نمی‌افتد و گفتم یا این قانون را بردارید یا قانون را زیر سوال نبرید.

وی افزود: قانون تدوین می‌شود که اجرا شود و این اتفاقات فقط در فوتبال ما صورت می‌گیرد. ما به کمیته نقل و انتقالات عقیده داریم و اگر اعتراضی هم داشته باشیم، کتبی انجام خواهیم داد. البته خوشحال هستم از این جهت چون این حرف‌ها به وجود می‌آید چون از ما انتظار دارند. امیدوار هستم اگر قرار است قانون اجرا شود و اگر قرار است بازی‌ها با VAR برگزار شود، قانون برای همه درست اجرا شود.

نظر شما