شناسهٔ خبر: 68439157 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سروش‌مهر: برای درخشش در رقابت‌های جهانی اسکیت تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم

ملی پوش اسکیت ایران گفت: تلاش می‌کنیم تا این که بتوانیم مسابقات قهرمانی جهان بدرخشیم. ملی پوش اسکیت ایران گفت: تلاش می‌کنیم تا این که بتوانیم مسابقات قهرمانی جهان بدرخشیم.

صاحب‌خبر -

محمد سروش‌مهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در مورد برنامه تیم ملی در آستانه اعزام به مسابقات جهانی اظهار داشت: درحال سپری کردن اردوی آماده سازی جهت حضور در مسابقات ایتالیا هستیم. با توجه به این که سطح مسابقات بسیار بالا است ما تلاش خیلی زیادی می‌کنیم تا این که بتوانیم مسابقات قهرمانی جهان بدرخشیم. ما از نظر تایمی با رقبا زیاد فاصله نداریم. در این رقابت‌ها رقبای اصلی ما کشور‌های کره، چین تایپه، کلمبیا و آمریکا هستند که امیدواریم بتوانیم رقابت خوبی را با این حریفان مان داشته باشیم.

وی تاکیدکرد: از نظر آمادگی بدنی در سطح خوبی قرار داریم. فکر کنم یک اردوی دیگری را هم در پیش داریم که جا دارد از مسوولان فدراسیون به خصوص آقای هنرجو رئیس فدراسیون و مربیان تیم ملی تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

ملی پوش اسکیت ایران گفت: ورزش ما، چون که ورزشی تجهیزات محور است نیازمند حمایت است. همین طور که حالا فدراسیون از ما حمایت می‌کنند، نیازمند این است که بخش‌های خصوصی هم نیم نگاهی به ما داشته باشند تا بتوانیم به جای این که بخواهیم تمرکزمان روی چرخ و وسایل و تجهیزات بگذاریم، تمرکزمان روی مسائل فنی باشد تا بتوانیم شرایط و نتایج خوبی را به دست آوریم.

 انتهای پیام/

نظر شما