شناسهٔ خبر: 68437914 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

زارع: ملوان هر ۱۰۰ سال یکبار چنین گلی می‌خورد!/ تا سال‌ها تشویق‌های امروز از یادم نمی‌رود

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: این بازیکنان هستند که به من انگیزه می‌دهند و من را به اجرای این سبک فوتبال وادار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - مازیاز زارع در نشست خبری پس از بازی مقابل چادرملو اردکان اظهار داشت: خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان عزیزم که جانانه جنگیدند و خواستند که پیروز این بازی باشند پیش بینی بازی سختی رو می‌کردم و همینطور که دیدین تیم با شخصیت و با کیفیتی بود.

وی با بیان اینکه خیلی خوشحالم توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم، افزود: جز تلاش و فداکاری بچه‌ها، در زمین چیز دیگری نبود. این بعد را به مردم عزیز شهرم و همینطور مردم استانم گیلان تقدیم می‌کنم که امروز آمدند تشویق کردند حمایت کردند و یک جو واقعاً بی‌نظیری را در استادیوم به وجود آوردند.

سرمربی ملوان در مورد دیر بسته شدن تیم و تعطیلات لیگ برتر، گفت: تعطیلات آنچنانی نیست و بعد از دو هفته مسابقه خواهیم داد. برنامه‌ریزی کرده بودیم ۳ هفته‌ای که به ما گفته بودند تمرینات بدنی‌مان را انجام بدهیم و تیم را آماده کنیم. همینطور که امروز دیدید بدن بچه‌ها نسبت به بازی‌های گذشته خیلی آماده و نسبت به بازی اولمان خیلی متفاوت بود.

وی افزود: به نظر من خیلی وقت نداریم و تعطیلات زیاد نیست. یک هفته‌اش وضعیت نرمال تمرین‌مان خواهد شد و ۴-۳ روزی که وقت داریم مجبوریم در شرایط بازی بدن بازیکنان را آماده کنیم.

زارع با اشاره به برنامه‌ریزی نامنظم لیگ برتر، عنوان کرد: متاسفانه به ما یک برنامه‌ای می‌دهند و وقتی جلو می‌رویم می‌بینیم برنامه تغییر کرده است. جا دارد از بازیکنان تشکر ویژه کنم که واقعا صبور هستند و تمام تلاششان را انجام می‌دهند داخل زمین امتیاز کامل را بگیرند. من به آن‌ها افتخار می‌کنم که این گونه هستند و تفکرات حرفه‌ای دارند. با اینکه دریافتی خاصی نداشتند، ولی مطمئن هستم اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی در مورد حضور ماهان صادقی و رضا غندی‌پور در اردوی تیم ملی جوانان، اظهار داشت: بازیکنان جوانی داریم. رضا هم یکی از این بازیکنان است و می‌خواهد به تیم ملی برود. نمی‌دانم ما باید چه کاری انجام بدهیم. محدودیت‌های زیادی داریم و ۲ بازیکن اصلی‌مان هم به تیم ملی اضافه می‌شوند.

سرمربی ملوان تصریح کرد: ما ضرر می‌کنیم، اما به هر حال در تیم ملی به این بازیکنان نیاز دارند و باید تعاملی صورت بگیرد، چون ما هم به این بازیکنان نیاز داریم. متاسفانه مدتی طولانی در کنار ما نخواهند بود.

زارع در مورد پیشرفت تیم نسبت به فصول گذشته، گفت: این بازیکنان هستند که به من انگیزه می‌دهند و من را به اجرای این سبک فوتبال وادار می‌کنند. من کار خاصی نکردم و تلاش تمام بازیکنان عزیزمان و تمام مجموعه باشگاه ملوان بندر انزلی است.

سرمربی ملوان درخصوص تحول ایجاد شده در این تیم، عنوان کرد: مجدداً تاکید می‌کنم این بازیکنان هستند که ما را به این سبک فوتبال وادار می‌کنند. بازیکنانی داریم که کاملاً می‌توانیم در فاز هجومی از آن‌ها استفاده کنیم. همینطور در حالت دفاعی هم به تیم کمک می‌کنند. گلی خوردیم که شاید هر ۱۰۰ سال یک بار بخوریم. البته روی ذهن بازیکنان کار کردیم و آن‌ها خواستند که موفق شویم.

وی افزود: وقتی می‌بریم اگر اشکالی در تیم و انتقادی باشد دیده نمی‌شود، ولی در مواقعی که ببازیم، اما خوب بازی کرده باشیم، تلاش‌ها و تاکتیک‌هایی که در زمین پیاده شده، دیده نمی‌شوند. 

زارع گفت: تا سالیان سال تشویق‌هایی که امروز روی سکو‌ها انجام شد از یاد من نخواهد رفت. در خاطرم خواهد ماند و خیلی خوشحالم که چنین مردمی داریم. در هر وضعیتی هستند به استادیوم می‌آیند و جانانه تیمشان را تشویق می‌کنند. واقعا لذت بخش است. اگر من را تشویق می‌کنند، لطف می‌کنند و واقعاً شرمنده‌شان هستم. باید با تلاش و پشتکار نتایج خوبی بگیریم تا ذره‌ای از خوبی‌های این مردم را جبران کنیم. 

انتهای پیام/

نظر شما