شناسهٔ خبر: 68436664 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گسترش درگیری‌ها در کرانه باختری/ تعداد شهدا به ۲۰ نفر افزایش یافت

با گسترش حملات صهیونیست‌ها به شهرهای کرانه باختری، تعداد شهدای فلسطینی از چهارشنبه تاکنون به عدد ۲۰ نفر رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، با آغاز دور جدید حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به کرانه باختری، درگیری‌ها در این منطقه فلسطینی امروز نیز ادامه پیدا کرد.

در همین رابطه مدیر بیمارستان دولتی جنین در اظهاراتی تاکید کرد که اشغالگران صهیونیستی این بیمارستان را محاصره کرده و مانع تردد آمبولانس‌ها به بیمارستان می‌شوند و آمبولانس‌های وارد شده را مورد تفتیش قرار می‌دهند.

بر اساس این گزارش، محدودیت‌های رژیم صهیونیستی باعث شده بیماران مزمن در دسترسی به بیمارستان با مشکل مواجه شوند.

مدیر این بیمارستان فلسطینی تاکید کرد که بیمارستان جنین تنها برای چند روز سوخت در اختیار دارد و تأمین آب این بیمارستان نیز از طریق نیروهای دفاع مدنی صورت می‌گیرد.

این مقام پزشکی فلسطینی خواستار دسترسی آزاد شهروندان فلسطینی به بیمارستان شده و از جامعه جهانی خواست در این زمینه وارد عمل شود.

وزارت بهداشت فلسطین نیز گزارش داد که در نتیجه شهادت یک پیرمرد فلسطینی با اصابت مستقیم گلوله‌های رژیم صهیونیستی در جنین، تعداد شهدای کرانه باختری از بامداد چهارشنبه تاکنون به عدد ۲۰ شهید رسیده است.

از سوی دیگر هلال احمر فلسطین گزارش داد که اشغالگران صهیونیست به سمت آمبولانس‌های فلسطینی که مشغعول انتقال شهدا و مجروحان هستند، تیراندازی می‌کنند.

درگیری‌ها بین عناصر مقاومت و نظامیان ارتش صهیونیستی در اطراف اردوگاه جنین همچنان ادامه دارد. گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد که نیروهای این گردان وارد درگیری‌های شدیدی در اطراف اردوگاه با نظامیان صهیونیست شده‌اند که در این درگیری‌ها از سلاح‌های مسلسل نیز استفاده می‌کنند.

رژیم صهیونیستی همچنین لحظاتی پیش یک منزل مسکونی در جنین را هدف حملات موشکی خود قرار دادند. از شهدا و مجروحان احتمالی این حمله هنوز گزارشی مخابره نشده است.

نظر شما