شناسهٔ خبر: 68430930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه بوشهر: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چراغ راه دولت چهاردهم است

بوشهر - ایرنا - امام جمعه بوشهر گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، چراغ راهی برای دولت چهاردهم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با تأکید بر اهمیت صحبت‌های مقام معظم رهبری در جمع اعضای هیات دولت، اظهار کرد: خدمت به مردم نعمتی الهی و فرصتی از سوی است که باید به بهترین شکل ممکن، شکرانه آن را با خدت رسانی شایسته به مردم به جا آورد.

وی افزود: دولت چهاردهم باید با استفاده از نیروهای جوان، متعهد و جهادی، ظرفیت‌های عظیم کشور را به فعلیت برساند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: کارهای دولت باید مبتنی بر تحقیقات علمی و پژوهشی باشد و حضور مستمر و موثر در میان مردم به‌عنوان اصل خدمت‌رسانی شایسته، در اولویت قرار گیرد.

صفایی بوشهری تاکید کرد: دولت باید در انجام امور، اولویت‌محور باشد و در شرایط کنونی، حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و افزایش نرخ رشد جمعیت باید از اولویت‌های اصلی دولت باشد.

صفایی بوشهری هچنین با بزرگداشت سالروز شهادت رئیسعلی دلوار اظهار کرد: روحیه مقاومت و دیانت در استان بوشهر نهادینه شده و باید برای تقویت روزافزون آن تلاش کرد.

وی همچنین از تلاش‌های نیروهای دانش‌بنیان پدافند هوایی جنوب در عرصه‌های رصد، رهگیری و انهدام تهدیدات علیه کشور تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید

فیلم / خطبه های نماز جمعه بوشهر

امام جمعه بوشهر: برون رفت از چالش اقتصادی نیازمند برنامه واقع بینانه است

وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در فلسطین اشغالی و اهانت به قرآن کریم، تأکید کرد: اهانت صهیونیست‌ها به قرآن نشانه تقابل مستقیم با خداوند است و بدون شک به زودی پاسخ این اهانت‌ها دریافت می کند.

صفایی بوشهری همچنین از مسئولان استان بوشهر به ویژه استاندار، برای اجرای پروژه‌های متعدد در هفته دولت تشکر کرد و بر لزوم تلاش بیشتر برای بهبود وضعیت آب و برق استان تاکید کرد.

وی افزود: مردم نیز باید با صرفه‌جویی در مصرف آب و برق همکاری کنند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

صفایی بوشهری با اشاره به تدوین سند تامین آب شرب استان اظهار کرد: در چند سال اخیر آب شیرین‌کن‌هایی در استان احداث شده که باید برای توسعه و احداث واحدهای جدید در این حوزه به طور ویژه تلاش شود.

وی در ادامه از تلاش‌های موکب‌داران در داخل و کشور عراق و همچنین میزبانی شایسته مردم این کشور از پیاده‌روی اربعین قدردانی کرد.

صفایی بوشهری همچنین سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) گرامی داشت و خواستار برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر شد.

نظر شما