شناسهٔ خبر: 68428788 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جماران در حال بروزرسانی

پارالمپیک پاریس 2024| هشتمی پرچمدار ایران/ برد گلبال و والیبال نشسته در اولین بازی

نتایج ورزشکاران ایران در روز دوم پارالمپیک پاریس را اینجا بخوانید.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ در روز دوم بازی های پارالمپیک پاریس 2024، ورزشکاران ایران در 9 رشته مختلف به مصاف رقبا می روند.

پاراتکواندو

در وزن 63- کیلوگرم، سعید صادقیان پور مقابل جاگیری از جزایر سلیمان به میدان رفت و با نتیجه 28 بر 2 به پیروزی رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله با نتیجه 21 بر 10 مقابل ناتان سزار قهرمان پارالمپیک توکیو از برزیل شکست خورد و به نیمه نهایی نرسید. با توجه به مصدومیت این ورزشکار بعد از مسابقه یک چهارم نهایی، او ادامه رقابت ها را از دست داد.

سعید صادقیان پاراتکواندو پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴

پاراتیراندازی

مرحله مقدماتی مسابقات 10 متر تفنگ بانوان در کلاس Sh1 در مرکز تیراندازی «شتقو» در 280 کیلومتری جنوب پاریس آغاز شد. در این مسابقه رقیه شجاعی که تجربه حضور در پارالمپیک 2010 توکیو را دارد به مصاف 16 رقیب خود رفت که در پایان با ثبت امتیاز 617.1 در رده نهم قرار گرفت. شجاعی رقابت پایاپایی با حریف نامدار چینی خود داشت و در پایان با اختلاف بسیار کم در رده نهم قرار گرفت.

همچنین در مرحله مقدماتی مسابقات تپانچه بادی 10 متر در کلاس Sh1 سیدمحمدرضا میرشفیعی تنها جانباز کاروان کشورمان در این ماده به مصاف 25 رقیب دیگر خود رفت و توانست با امتیاز 568 در رده چهارم قرار گرفته و به فینال راه پیدا کند. میرشفیعی در فینال با کسب 111.7هشتم شد و دستش به مدال نرسید.

در مرحله یک شانزدهم نهایی ماده کامپوند علی سینا منشازاده به کیلی ترمبلی از کانادا رقابت کرد که با نتیجه 140 بر 135 شکست خورد و به یک هشتم نهایی نرسید.

هادی نوری، دیگر نماینده پاراتیراندازی ایران در رقابت با متئو بوناسینا از ایتالیا 141 بر139 پیروز شد و به یک هشتم نهایی صعود کرد.

هادی نوری پاراتیروکمان پارالمپیک پاریس 2024

محمدرضا شفیعی تپانچه تیراندازی پاراتیراندازی پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴

محمدرضا شفیعی تپانچه تیراندازی پاراتیراندازی پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴

پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ پاراتیراندازی محمدرضا میرشفیعی

پاراشنا

دو شناگر ایرانی در رشته 100 متر قورباغه کلاس SB9 به آب زدند که سینا ضیغمی نژاد در گروه اول مقدماتی با زمان 1:10:58 چهارم شد و با قرار گرفتن در رده هشتم در مجموع دو گروه، به فینال راه یافت. شاهین ایزدیار دیگر نماینده ایران در گروه دوم مقدماتی با ثبت زمان 1:13:04 هفتم شد و به فینال نرسید. فینال این مسابقات عصر امروز برگزار می شود.

پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ پاراشنا سینا ضیغمی نژاد

گلبال

تیم ملی گلبال مردان ایران در اولین بازی خود در پارالمپیک 2024 با نتیجه 12 بر 8 از سد فرانسه میزبان عبور کرد. گل های ایران را حسن جعفری (8)، میلاد سوری (2)، نعمت الله سرافراز و محمد پرنیا به ثمر رساندند. تیم ایران در بازی بعدی خود، فردا شنبه به مصاف برزیل خواهد رفت.

تیم ملی گلبال ایران گلبال پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴

تیم ملی گلبال ایران گلبال پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴

والیبال نشسته

تیم ملی والیبال نشسته ایران در اولین بازی خود در پارالمپیک پاریس به مصاف اوکراین رفت که در 3 ست پیاپی پیروز شد. تیم ایران با نتایج 25 بر 13، 25 بر 12 و 25 بر 18 پیروز شد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران پارالمپیک پاریس 2024

تیم ملی والیبال نشسته ایران پارالمپیک پاریس 2024

رقیه شجاعی تیم ملی گلبال ایران شاهین ایزدیار رقیه شجاعی پاراتیراندازی سینا ضیغمی نژاد پارالمپیک 2024 پارالمپیک 2024 پاریس پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ نتایج ورزشکاران ایران در پارالمپیک پاریس سعید صادقیان پور محمدرضا میرشفیعی

نظر شما