شناسهٔ خبر: 68423670 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

انتصابات دولت به دور از نگاه‌های سیاسی باشد/ با گرانی مقابله شود

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید از نیروهای توانمند و شایسته در سطح کشور استفاده کند و انتصابات باید به دور از نگاه‌های سیاسی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از مهر: عباس بیگدلی، با بیان اینکه دولتمردان باید از همین الان راهکارهایی را برای حل مشکلات کشور در نظر گیرند، اظهار کرد: مجلس با رأی اعتماد به همه گزینه‌های پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارتخانه‌ها نشان داد که در کنار دولت است و در ادامه نیز تاکید مجلس شورای اسلامی، کمک به دولت و همراهی با دولتمردان با هدف رفع مشکلات کشور است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حل مشکلات اقتصادی مردم باید اولویت اصلی دولت چهاردهم باشد، البته دولت و مجلس باید در کنار هم به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و مقابله با گرانی و تورم باشند.

وی متذکر شد: زمانی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همه گزینه‌های پیشنهادی دولت رأی اعتماد دادند، عملاً این پیام را دادند که کشور نباید بلاتکلیف بماند و دولت چهاردهم باید زودتر تکمیل شود تا به سرعت و با جدیت اقدامات خودش را انجام دهد.

بیگدلی ادامه داد: رئیس جمهور همواره بر وحدت، هم‌افزایی و غیرجناحی بودن تاکید کرده است که امیدواریم در انتخاب دیگر دولتمردان نیز این موارد لحاظ شود و افرادی جهادی، کارآمد و متخصص روی کار بیایند.

وی با بیان اینکه تعامل مجلس و دولت باید تداوم باشد، گفت: همان طور که رئیس جمهور در معرفی کابینه به مجلس همه تلاش خودش را کرد تا وفاق ملی و هم افزایی در عمل محقق شود، در ادامه مسیر نیز باید شایسته سالاری مورد توجه قرار گیرد و افراد توانمند به کار گرفته شوند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حتماً دولت باید از نیروهای توانمند و شایسته در سطح کشور استفاده کند و انتصابات باید به دور از نگاه‌های سیاسی باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما