شناسهٔ خبر: 68327380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه یزد در مراسم بدرقه مصدومان و انتقال پیکرها به پاکستان:

دوست داشتیم پیکر جان باختگان پاکستانی را در یزد تشییع کنیم

بیان اینکه دوست داشتیم پیکر جان باختگان این حادثه را در یزد تشییع کنیم، افزود: خانوادههای این افراد منتظر بودند و نباید آنها را بیش از این در انتظار می‌گذاشتیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی عصر امروز _جمعه دوم شهریور_ در مراسم بدرقه مجروحان و مصدومان با تسلیت به خانواده‌های جان باختگان این حادثه و همه مردم پاکستان اظهار کرد: به نظر من این افراد شهید راه امام حسین هستند و امیدواریم با آن امام محشور شوند.
وی با بیان اینکه دوست داشتیم پیکر جان باختگان این حادثه را در یزد تشییع کنیم، افزود: خانواده‌های این افراد منتظر بودند و نباید آنها را بیش از این در انتظار می‌گذاشتیم.
امام جمعه یزد ضمن قدردانی از سفیر و کاردار سفارت پاکستان برای پیگیری امور اظهار امیدواری کرد: مجروحان این حادثه نیز هرچه سریع‌تر بهبود پیدا کنند.
آیت‌الله ناصری برای همه افرادی که در مسیر حرکت بزرگ اربعین قدم برمی‌دارند، آرزوی توفیق و موفقیت کرد.
در این مراسم که استاندار یزد، فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از مسئولان حضور داشتند، دو تن از مجروحان به بیان احساسات و روایات خود از این سفر و حادثه پرداختند.
به گزارش ایمنا، سه‌شنبه گذشته اتوبوس حامل زائران اربعین که از پاکستان به سمت عراق در حال حرکت بود، در منطقه دهشیر ابرکوه دچار واژگونی و آتش سوزی شد که در این حادثه ۲۸ نفر در دم جان باختند و مابقی سرنشینان نیز مجروح شدند.

نظر شما