شناسهٔ خبر: 68323824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افتتاح ۹۹ پروژه کشاورزی به ارزش ۴۳۶ میلیارد تومان در همدان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از افتتاح ۹۹ پروژه جهاد کشاورزی در سطح استان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه به ارزش ۴۳۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، رضا بهراملو  صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دولت در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای والامقام در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در نخستین روز از هفته دولت قرار داریم و  هفته دولت در استان همدان با حضور مسئولان استانی در مزار مطهر شهدای گرانقدر همدان و سرلشگر شهید حاج حسین همدانی آغاز شد که یاد و خاطره تمام شهدای کشور به ویژه شهدای خدمت را گرامی می‌داریم.

وی اعلام کرد: حدود 99 پروژه را در سطح استان افتتاح می‌کنیم که در سه سطح یک، دو و سه درجه‌بندی شدند، این پروژه‌ها به رشد تولید، ارتقای بهره‌وری مصرف آب و نهاده‌ها کمک می‌کند که با حضور مسئولان کشوری و استاندار افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، گفت: این تعداد پروژه به ارزش 436 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که تاثیر زیادی در رشد تولید و اقتصاد کشاورز و استان خواهد داشت که امیدواریم منشا خیر و برکت برای نظام باشد.

بهراملو عنوان کرد: این پروژه‌ها با اشتغال 427 نفر به طور مستقیم و 714 نفر به صورت غیرمستقیم و بهره‌مندی 931 خانوار از اجرای این طرح‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: اعتبار این پروژه‌ها 976 میلیارد و 200 میلیون ریال در قالب تسهیلات بانکی، 184 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار ملی، 116 میلیارد و 200 میلیون ریال از اعتبارات استانی تامین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما