شناسهٔ خبر: 68323678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پسر سارق شیروانی چوب حراج به اموال پدرش زد

بجنورد-ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان در خراسان شمالی از دستگیری سارق آهن آلات و اموال از منزل پدری اش خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جواد زرهرن" روز جمعه اظهارکرد: در پی وقوع سرقت مقادیری آهن آلات یکی از شهروندان، موضوع شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه حین مراجعه به ضایعات فروشی جهت تسویه حساب مالی دستگیر کردند افزود: پس از بازجویی مشخص شد که سارق از منزل پدرش که در مسافرت بوده سرقت کرده و برای تهیه مواد مخدر به فروش رسانده است.

جانشین انتظامی شیروان بی تفاوتی برخی از شهروندان را علت بروز بسیاری از سرقت ها عنوان و اضافه کرد: متاسفانه شهروندان نسبت به حفظ اموال و تجهیزات خود کوشا نبوده و این موضوع زمینه بروز برخی از سرقت ها را برای مجرمان فراهم کرده است.

وی ادامه داد: شهروندان ضمن توجه به توصیه های پیشگیری از سرقت پلیس، درب و پنجره های منزل خود را به تجهیزات ایمنی ضدسرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما