شناسهٔ خبر: 68317497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار مرکزی:

شرکت آذرآب یکی از ظرفیت‌های غنی و فاخر کشور است

استاندار مرکزی گفت: شرکت آذرآب، نگین صنعت استان مرکزی است و یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پیمانکاران عمومی کشور محسوب می‌شود،‌ این شرکت دارای ظرفیت‌های فوق‌العاده و کم‌نظیری در مجموع صنایع کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز _پنجشنبه اول شهریور_ در نشست بررسی وضعیت شرکت صنایع آذر آب اظهار کرد: با اقدامات و برنامه‌های سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت‌های تابعه آن هم اینک شاهد شکوفایی صنایع هستیم.

وی افزود: شرکت آذر آب از ظرفیت و نیز نیروی انسانی متخصص برخوردار است و نیز فرصت‌های پیمانکاری خوبی در اختیار دارد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: این شرکت در مدت زمان بسیار کوتاه توانسته اعتماد کارفرمایان بزرگ کشور را جلب کرده است.

مخلص‌الائمه افزود: شرکت آذر آب، نگین صنعت استان مرکزی است و یکی از مهم‌ترین و بزرگترین پیمانکاران عمومی کشور محسوب می‌شود، این شرکت دارای ظرفیت‌های فوق‌العاده و کم‌نظیری در مجموع صنایع کشور است.

وی ادامه داد: به لطف خدا و با ورود سازمان انرژی اتمی ایران به عنوان سهام دار عمده شرکت صنایع آذر آب، امروز جهت گیری‌ها و مسیر این شرکت متحول شده است.

استاندار مرکزی تاکید کرد: نگاه مدیریت حاکم بر آذر آب نگاه دقیق به منابع انسانی است و نگاه راهبردی خوبی در این شرکت جریان دارد.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: شرکت صنایع آذر آب همواره برای جهش خود نیازمند حمایت مستمر سازمان انرژی اتمی ایران است.

فعال‌سازی ۲۱ قرارداد سنواتی در آذر آب

ناصر مالکی مدیرعامل شرکت صنایع آذر آب نیز اظهار کرد: هیئت مدیره تمام سعی و تلاش خود را در احیا نام و آوازه شرکت صنایع آذر آب از طریق به سرانجام رساندن قراردادهای راکد و نیمه‌کاره از جمله فعال‌سازی ۲۱ قرارداد راکد سنواتی مربوط به ۱۲ سال گذشته و همچنین تعامل مثبت با کارفرمایان و جلب رضایت مشتری به کار گرفته است.

وی افزود: ایجاد همدلی و یکپارچگی مدیران، کارکنان و کارگران متعهد، اعتماد سازی بر مبنای بهبود مستمر عملکرد، جلب حمایت نهادهای حاکمیتی کشور، آینده‌نگری مبتنی بر شناخت صنعت و ایجاد زیرساخت‌های مدیریتی مبتنی بر فناوری اطلاعات از جمله این رویکردها محسوب می‌شود.

به گزارش ایمنا، اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در بدو ورود از خطوط تولید و واحد فنی و مهندسی شرکت صنایع آذر آب بازدید کرد.

در پایان این بازدید اعضای شورای اسلامی کار شرکت صنایع آذر آب با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای پرواز اردیبهشت به ویژه شهید آیت الله رئیسی، از حمایت‌ها و توجه ویژه ایشان در پیگیری موضوعات و رفع موانع تولید در این صنعت با اهدای لوح تقدیر کردند.

نظر شما