شناسهٔ خبر: 68296204 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

در خصوص خبر منتشر شده در پایگاه خبری کاشف اسرار ؛

جوابیه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پی خبر منتشر شده در پایگاه خبری کاشف اسرار

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پی خبر منتشر شده با کد خبری 75876 در تاریخ 19 مرداد ماه 1403 در پایگاه خبری کاشف ‌اسرار با موضوع " مدیرکل شهرسازی گیلان توپ معرفی خبرنگاران متقاضی نهضت ملی مسکن به زمین ارشاد استان انداخت " ، مطالبی به شرح زیر برای تنویر افکار عمومی به ‌ویژه آگاه ‌سازی اصحاب محترم رسانه استان منتشر نموده است .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پی خبر منتشر شده با کد خبری 75876 در تاریخ 19 مرداد ماه 1403 در پایگاه خبری کاشف ‌اسرار با موضوع " مدیرکل شهرسازی گیلان توپ معرفی خبرنگاران متقاضی نهضت ملی مسکن به زمین ارشاد استان انداخت " مطالبی به شرح زیر برای تنویر افکار عمومی به ‌ویژه آگاه ‌سازی اصحاب محترم رسانه استان منتشر کرده است .

طبق خبر انتشار یافته در پایگاه خبری مذکور ؛ به نقل از مدیرکل محترم راه و شهرسازی گیلان آمده است : تا کنون اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حدود 3 بار مکاتبه داشته و درخواست شد افراد واجد شرایط را به این دستگاه اجرایی معرفی کنند ( پاراگراف ششم ) . خبرنگاران واجد شرایط از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به ما معرفی بشوند تا بتوان در سایت جدید کار سازی بشوند .

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ؛ مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مکاتبه هایی با اداره‌ کل راه و شهرسازی استان با موضوع مسکن خبرنگاران داشته است که شامل نامه هایی با شماره 12090 / 1401 / 9 در تاریخ 20 / 7 / 1401 ، نامه شماره 15371 / 1401 / 9 در تاریخ 14 / 9 / 1401 و نامه شماره 17008 / 1401 / 9 در تاریخ 15 / 10 / 1401  می باشد .

همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در نامه ای به تاریخ 28 / 5 / 1402 خطاب به مدیر عامل وقت مؤسسه خانه مطبوعات استان خواستار ارسال اسامی متقاضیان جهت تعیین تکلیف سهم آورده اصحاب رسانه در پروژه تخصیص 60 واحد از 240  واحد نهضت ملی مسکن رشت شد .

لازم به ذکر است طی نامه شماره  12387 / 1402 / 9 در تاریخ 4 / 8 / 1402 ، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان فایل اکسل حاوی اسامی اصحاب رسانه متقاضی مسکن به اداره کل راه و شهر سازی گیلان اعلام شد .

بر این مبنا مشخص می‌شود رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان حمایت از تمامی اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه و تلاش برای ارتقاء سطح رفاه و معیشت آنان بوده و نامه های ذکر شده ، نشان دهنده این تلاش‌هاست که به‌ عنوان وظیفه ، برای فعالان رسانه ای استان به منصه ظهور رسیده است .

در عین حال اصحاب محترم رسانه گیلان نیز به جهد و کوشش برای رشد دانش و مهارت‌های رسانه ای دعوت می‌شوند تا در انعکاس اخبار و رویدادها ، رفتار حرفه ای داشته باشند و در این زمینه ، معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان آماده تدارک برگزاری جلسات بیشتر آموزشی در این زمینه است .

نظر شما