شناسهٔ خبر: 68292828 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اصفهان خبر داد

دفن بهداشتی روزانه ۴۰۰ تن ریجکت با اجرای پروژه «لندفیل ریجکت پسماند»

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از احداث پروژه لندفیل ریجکت پسماند توسط این سازمان خبر داد و گفت: دفن اصولی روزانه حدود ۴۰۰ تن ریجکت به صورت بهداشتی و مهندسی به میزان پنج سال مهم‌ترین دستاورد این پروژه محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا غلامرضا ساکتی اظهار کرد: فاز نخست پروژه احداث لندفیل ریجکت پسماند در مرحله اجرا قرار دارد و تخصیص بودجه مورد نیاز و عقد قرارداد برای اجرای آن صورت گرفته است.

وی با اشاره به هزینه اجرای این پروژه افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده، این پروژه به حدود سه میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و از جمله مهم‌ترین پروژه‌های زیست محیطی حوزه پسماند به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه شیرابه مایعی بسیار خطرناک و دارای غلظت بالایی از انواع مواد سمی و خطرناک است و ورود آن به منابع آبی و خاکی می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به‌دنبال داشته باشد، این پروژه از اشاعه آلودگی منابع آب و خاک جلوگیری می‌کند.

ساکتی با اشاره به دستاورد این پروژه تصریح کرد: دفن اصولی روزانه حدود ۴۰۰ تن ریجکت به صورت بهداشتی و مهندسی به میزان پنج سال مهم‌ترین دستاورد این پروژه محسوب می‌شود.

نظر شما