شناسهٔ خبر: 68289349 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

وان‌پلاس بادز پرو ۳ با کیس جدید، بلوتوث ۵٫۴ و قیمت منطقی رون... -

اقتصاد ایران: وان‌پلاس بادز پرو ۳ با حذف نویز پیشرفته و طراحی جدید کیس و قیمت منطقی معرفی شد.

صاحب‌خبر -

وان‌پلاس رسماً هدفون بادز پرو ۳ را رونمایی کرد؛ هدفونی که با حفظ ویژگی‌های مثبت بادز پرو ۲، به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای ریز و درشتی در زمینه‌های کلیدی تجربه کرده است.

یکی از تغییرات مهم بادز پرو ۳ به کیس آن مربوط می‌شود که طراحی کاملاً جدیدی دارد و می‌توان طراحی‌اش را ترکیبی از کیس پیکسل بادز پرو و کیس ایرپاد پرو دانست.

روکش دو رنگ کیس شارژ بادز پرو ۳ از جنس چرم PU است و لوگو بزرگ Dynaudio روی آن به‌چشم می‌خورد. به‌گفته‌ی وان‌پلاس، کیس شارژ تا ۴۳ ساعت شارژدهی برای ایربادها فراهم می‌کند. خود ایربادها با فعال‌بودن ANC می‌توانند تا پنج ساعت کاربر را همراهی کنند.

هدفون وان‌پلاس بادز پرو ۳ داخل کیس رنگ مشکی
هدفون وان‌پلاس بادز پرو ۳ داخل کیس رنگ سفید

وان‌پلاس بادز پرو ۳ ضمن پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۴، با ووفرهای ۱۱ میلی‌متری شامل دو آهن‌ربا برای افزایش تولید انرژی و یک توییتر ۶ میلی‌متری دارای دیافراگم بهبودیافته و سیم‌پیچ صوتی ۳۵ میکرومتری بهره می‌برد تا نحوه‌ی مدیریت صدای ایرباد با فرکانس‌های بالاتر و جزئیات صدا را بهبود ببخشد. Dynaudio در توسعه‌ی جدیدترینن هدفون وان پلاس همکاری و با DAC-های دوگانه در هر هدفون، تجربه‌ی شنیداری لذت‌بخشی فراهم می‌کند.

وان‌پلاس ادعا می‌کند که بادز پرو ۳ تا ۵۰ دسی‌بل می‌تواند نویز محیط را حذف کند. ANC تطبیقی می‌تواند به‌جای آنکه در سطحی مشخص و ثابت حذف نویز را انجام دهد، به‌صورت لحظه‌ای صداهای خارجی را براساس محیط اطراف کاهش دهد. صدای سه‌بعدی برای بهبود تجربه‌ی شنیداری پشتیبانی می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط
  • بهترین هندزفری‌ها و ایربادهای بی‌سیم در بازار ایران [تیر ۱۴۰۳]

ساقه‌های ایرباد از عملکرد لمسی و ژست‌های حرکتی مختلف پشتیبانی می‌کنند. Google Fast Pair برای همگام‌سازی و اتصال سریع بادز پرو ۳ به حساب گوگل شما و همه‌ی دستگاه‌های اندرویدی و Chrome OS وجود دارد.

وان‌پلاس بادز پرو ۳ در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود. قیمت هدفون جدید وان‌پلاس ۱۹۹ یورو (۲۲۰ دلار) اعلام شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما