شناسهٔ خبر: 68280425 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شادا | لینک خبر

عضو هیات رییسه اتاق ایران در گفت وگو با شادا:

همتی یك مدیر كارآزموده و برگ برنده دولت پزشكیان در حوزه اقتصاد محسوب می‌شود

عضو هیات رییسه اتاق ایران و قائم مقام شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: همتی یک مدیر کارآزموده است و می تواند نقش مهمی در بهبود سیاست های اقتصادی داشته باشد، بر این اساس، وی برگ بنده دولت پزشکیان در حوزه اقتصاد محسوب می شود.

صاحب‌خبر -

"کیوان کاشفی" در گفت وگو با شادا، با اشاره به معرفی "عبدالناصر همتی" به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، اظهار داشت: همتی دارای تحصیلات اقتصادی و متخصص و صاحب نظر در این حوزه است.

عضو هیات رییسه اتاق ایران افزود: دارای ایده های اقتصادی بوده و سابقه و تجربه مدیریت در عرصه اقتصاد کلان و بانک مرکزی را داشته است، بنابر این وی می تواند یک وزیر موفق باشد.

وی ادامه داد: وزارت اقتصاد به عنوان تراز اقتصاد کشور محسوب شده و سایر وزارتخانه و دستگاه های اقتصادی از عملکرد و سیاست های آن، تاثیر می پذیرند.

قائم مقام شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، گفت: از مهم ترین اولویت های اقتصادی کشور، لزوم اصلاح سیاست های ارزی است. این سیاست ها بر روند صادرات و واردات ما تاثیر گذاشته و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

کاشفی خاطر نشان کرد: باید به سمت معقول کردن و واقعی سازی نرخ ارز حرکت کرد تا فشار از روی بخش صادرات برداشته شود.

عضو هیات رییسه اتاق ایران ادامه داد: نکته دیگری که وزارت اقتصاد باید پیگیری کند بهبود محیط کسب و کار است و در این راستا باید جلوی قوانین خلق الساعه را گرفت.

به گزارش شادا، "عبدالناصر همتی" در 21 مردادماه از سوی رییس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است.

"کیوان کاشفی" در گفت وگو با شادا، با اشاره به معرفی "عبدالناصر همتی" به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، اظهار داشت: همتی دارای تحصیلات اقتصادی و متخصص و صاحب نظر در این حوزه است. عضو هیات رییسه اتاق ایران افزود: دارای ایده های اقتصادی بوده و سابقه و تجربه مدیریت در عرصه اقتصاد کلان و بانک مرکزی را داشته است، بنابر این وی می تواند یک وزیر موفق باشد. وی ادامه داد: وزارت اقتصاد به عنوان تراز اقتصاد کشور محسوب شده و سایر وزارتخانه و دستگاه های اقتصادی از عملکرد و سیاست های آن، تاثیر می پذیرند. قائم مقام شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، گفت: از مهم ترین اولویت های اقتصادی کشور، لزوم اصلاح سیاست های ارزی است. این سیاست ها بر روند صادرات و واردات ما تاثیر گذاشته و مشکلاتی را ایجاد کرده است. کاشفی خاطر نشان کرد: باید به سمت معقول کردن و واقعی سازی نرخ ارز حرکت کرد تا فشار از روی بخش صادرات برداشته شود. عضو هیات رییسه اتاق ایران ادامه داد: نکته دیگری که وزارت اقتصاد باید پیگیری کند بهبود محیط کسب و کار است و در این راستا باید جلوی قوانین خلق الساعه را گرفت. به گزارش شادا، "عبدالناصر همتی" در 21 مردادماه از سوی رییس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است.

نظر شما