شناسهٔ خبر: 68279818 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

رئیس سازمان سینمایی کشور مطرح کرد؛

اعتقاد به عدالت فرهنگی و اهتمام به توسعه سازنده و برنامه‌ های زیرساختی از ویژگی‌های وزیر فرهنگ بود

رئیس سازمان سینمایی کشور در جلسه مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم به معنای واقعی انقلابی و معتقد به همه باورهای نظام جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور بیان داشت: از دیگر ویژگی های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم پاسخگویی به موقع به افکار عمومی بود، هر مسئله ای که در کشور ایجاد می‌شد اعلام می‌کردند سریعا پاسخگویی انجام شود و یا خودشان به شخصه اقدام می‌کردند تا مسئله در عرصه رسانه‌ها شفاف شود.
وی در ادامه اظهار داشت: شفاف سازی در تمامی مسائل، مالی، کاری از اعتقادات، باورها و تاکیدات وزیر فرهنگ بود.
خزاعی تصریح کرد: چهارمین موضوع مبارزه با فساد بود و یکی از ویژگی های سرآمد دکتر اسماعیلی تواضع و فروتنی ایشان در میان وزرا و مردم است.
رئیس سازمان سینمایی کشور افزود: از ویژگی بارز وزیر فرهنگ انتقاد پذیری، بحث و بررسی متواضعانه نقدهای مطرح شده در جلسات مدیران و معاونین بود.
وی اخلاص و پاکدستی، ارتباط سازنده با اهالی فرهنگ و هنر را از دیگر ویژگی های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم برشمرد و بیان داشت: او توجه جدی به استان‌ها داشت که آثار آن در سال های آینده مشخص خواهد شد،  اعتقاد به عدالت فرهنگی و توزیع منابع مالی در سراسر کشور، اهل مشورت و مشورت پذیری، اهتمام به توسعه سازنده و برنامه‌ های زیرساختی، نگاه دوراندیش و دراز مدت به نیازهای حوزه‌ی فرهنگ و هنر، شجاعت  و درایت در راه‌اندازی پروژه‌های بزرگ فرهنگی سایر ویژگی‌های دکتر اسماعیلی است.
خزاعی اظهار داشت: توجه به مشکل کاغذ در دولت سیزدهم رقم خورد و صنعت ملی کاغذ در این دوره شکل گرفت.
رئیس سازمان سینمایی کشور تصریح کرد: اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم به معنای واقعی انقلابی و معتقد به همه باورهای نظام جمهوری اسلامی است.
وی در پایان از وزیر فرهنگ به جهت ایجاد زمینه خدمت در دولت سیزدهم برای مدیران و معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما