شناسهٔ خبر: 68275923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جریمۀ ۳۵۶میلیاردی صنوف متخلف لرستان/ ۴۰واحد پلمب شد

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی لرستان از جریمۀ ۳۵۶میلیارد تومانی برای صنوف متخلف از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

صاحب‌خبر -

جواد احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد گفت: 32هزار و 429 مورد بازرسی از واحدهای صنفی لرستان از ابتدای سال 1403 تاکنون انجام شده‌است.

او با بیان تشکیل پرونده برای 3هزار و 100واحد صنفی متخلف در لرستان، اضافه کرد: واحدهای صنفی متخلف این استان 356میلیارد تومان جریمه شده‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی لرستان با اعلام کشف و ضبط 70محمولۀ قاچاق مرغ و دام بیان کرد: 120کیسه آرد و 50تن جوی قاچاق نیز کشف شده‌است.

احمدپور با اعلام پلمب 40واحد متخلف در لرستان یادآور شد: سهمیۀ 35نانوایی متخلف به‌طور موقت قطع شد و سهمیۀ 30نانوایی متخلف نیز کاهش یافته‌است.

او با بیان فعالیت 50 اکیپ گشت و نظارت از واحدهای صنفی لرستان توضیح داد: تعداد بازرسی از صنوف این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10درصد افزایش یافته‌است.

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی لرستان تشریح کرد: تعداد تشکیل پرونده برای واحدهای صنفی متخلف 15درصد با رشد چهاربرابری ارزش ریالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته‌است.

احمدپور یادآور شد: 14هزار مورد بازرسی از نانوایی‌های لرستان و 18هزار و 500 مورد از سایر صنوف در این استان از ابتدای امسال تاکنون انجام شده‌است.

او اعلام کرد: یک‌هزار و 500پرونده برای نانوایی‌های متخلف و یک‌هزار و 600پرونده برای سایر واحدهای صنفی متخلف لرستان تشکیل شده‌است.

انتهای پیام/ 644

برچسب‌ها:

نظر شما