شناسهٔ خبر: 68273281 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

در راستای طرح سپاس | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دیدار یکی از جانبازان دفاع مقدس رفت و با حضور در منزل وی، وضعیت ارتباطی منطقه را بررسی کرد و برای رفع مشکلات دستور داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،عیسی زارع پور،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دوشنبه مورخ 1403/05/29 به منظور بررسی وضعیت ارتباطات به منزل یکی از جانبازان دفاع مقدس دریکی از مناطق تهران رفت و با حضور نمایندگان اپراتورها و معاون سازمان تنظیم مقررات،مشکل آنتن دهی و ارتباطات محل مورد نظر را بررسی کرد.
وزیر ارتباطات در دیدار با اسدالله قلی پور جانباز دفاع مقدس،با اشاره به مشکلاتی که در برخی از محلات و مناطق برای نصب آنتن های تلفن همراه وجود دارد،به اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها برای رفع این مشکلات اشاره کرد و گفت: تاکنون با اجرای این پروژه حدود 40 درصد جمعیت شهری کشور تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته و سرعت هایی تا 100 برابر سرعت امروزی می توانیم به مردم ارائه کنیم.

وی به توسعه ارتباطات در روستاها نیز اشاره کرد و افزود: در همین دولت بیش از 8 هزار روستا به اینترنت پرسرعت متصل شده است و اکنون 98.5 درصد جمعیت روستایی تحت پوشش قرار گرفته اند.

زارع پور به فعالیت 9 اپراتور برای اجرای توسعه ارتباطات ثابت اشاره کرد و گفت: با حضور این اپراتورها انحصار در این حوزه از بین رفت و در هر شهر حداقل 2 اپراتور برای ارائه خدمات وجود دارد.

اسدالله قلی پور نیز به پیگیری های مستمر خود برای بهبود وضعیت ارتباطات در این محل اشاره کرد و از حضور وزیر ارتباطات برای پیگیری این مشکلات از نزدیک قدردانی کرد.

در این دیدار بعد از بررسی وضعیت ارتباطی منطقه،وزیر ارتباطات دستورات لازم را به نمایندگان اپراتورها و معاون سازمان تنظیم مقررات ابلاغ کرد تا برای رفع هر چه سریع تر این مشکل اقدامات لازم در 48 ساعت آینده انجام شود.

در پایان این دیدار نیز، وزیر ارتباطات با اهدای لوح سپاس از خودگذشتگی وایثار این جانباز دفاع مقدس تقدیر کرد.

نظر شما