شناسهٔ خبر: 68269911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوت ۲ مغنی در روستای دهنو/ پیکرها از عمق ۳۵ متری چاه خارج شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر از فوت ۲ مغنی هنگام حفاری در چاه آب خبر داد و گفت: انتشار گاز در چاه آب علت فوت افراد اعلام شد و پیکر فوت شدگان این حادثه از عمق ۳۵ متری چاه خارج شد.

صاحب‌خبر -

حبیب معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اشاره به فوت دو مغنی در حادثه ظهر امروز، اظهار داشت: در تماس تلفنی در ساعت 12:15 دقیقه ظهر امروز با سامانه 125 آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر، گزارش حادثه سقوط 2 نفر در چاه در روستای دهنو اعلام شد.

وی افزود: سریعاً تیم‌های نجات ایستگاه شهید عبدالمحمد و شهیدان سفلائی به محل اعزام و با بررسی محل حادثه مشخص شد که 2 نفر مغنی چاه در حین حفاری به دلیل وجود گازهای سمی در چاه دچار خفگی و در دم فوت شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری باقرشهر در ادامه گفت: در این حادثه نفر اول که برای حفاری به داخل چاه آب رفته به دلیل وجود گازهای سمی درخواست برای بالا آمدن می‌دهد که درحین خارج شدن دچار گازگرفتگی و سرگیجه شده و به داخل چاه سقوط می‌کند، سپس نفر دوم که برای نجات جان نفر اول اقدام می‌کند، دچار همین حادثه شده و به دلیل ارتفاع زیاد آب به اعماق چاه سقوط کرده و دچار خفگی می‌شوند.

معصومی در پایان خاطرنشان کرد: ارتفاع زیاد آب موجود در چاه کار عملیات نجاتگران را سخت و دشوار کرد که پس از تلاش زیاد و بی‌وقفه و تخلیه آب چاه توسط کفکش‌ها، آتش‌نشانان موفق به دسترسی افراد فوت شده شدند و سپس عملیات انتقال اجساد از ارتفاع 35 متری به بیرون چاه انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما