شناسهٔ خبر: 68266415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

۱۳۵ دانش آموز بازمانده از تحصیل در بروجرد شناسایی شد

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد گفت: ۱۳۵ دانش آموز بازمانده از تحصیل در این شهرستان شناسایی و پیگیری و مشاوره های لازم برای هدایت تحصیلی آنها انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جوان از لرستان ،محمد پیرهادی گفت: بیشتر دانش آموزان بازمانده از تحصیل که شناسایی شده اند پسر هستند و در مناطق شهری سکونت دارند.

وی با تاکید بر ضرورت ارائه مشاوره های لازم به خانواده دانش آموزان بازمانده از تحصیل اظهار داشت: مشاوره های لازم در خصوص هدایت این افراد در مسیر تحصیل انجام شده است ولی متاسفانه در بسیاری موارد به دلیل مشکلات مالی و ضعف معیشتی خانواده از تحصیل فرزندان استقبال نمی شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون یک هزار و ۸۷۳ دانش آموز در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم تحت پوشش نهاد حمایتی کمیته امداد بروجرد قرار دارند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد با بیان اینکه دانش آموزان تحت پوشش در زمینه تامین لوازم تحصیلی حمایت می شوند یادآور شد: یکی از راهبردهای تعریف شده در امداد کمک به رشد و ادامه تحصیل دانش آموزان تحت پوشش می باشد که سرفصل های کاری متنوعی در این خصوص تدوین کرده است.

پیرهادی بیان کرد: کمیته امداد بروجرد در راستای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش و کاهش فقر در قشر نیازمند، به ۱۱ هزار و ۲۰۰ خانوار با جمعیت ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات حمایتی ارائه می‌دهد.

نظر شما