شناسهٔ خبر: 68261922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس هیات کشتی کرمانشاه کناره‌گیری کرد

فاطمه احمدیان

محمدحسین محبی از ریاست هیات کشتی استان کرمانشاه کناره‌گیری کرد. 

صاحب‌خبر -

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با تایید این خبر اظهار کرد: برداران محبی از مفاخر و بزرگان ورزش استان و کشور هستند که سالهای زیادی برای کشتی زحمت کشیدند. 

وی افزود: آقای محمدحسین محبی به عنوان یکی از اسطوره‌های ورزش کرمانشاه چند سالی را به عنوان رئیس هیات کشتی استان مشغول به فعالیت بود و خدمات زیادی را به جوانان علاقمند به کشتی در استان ارائه داد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: از مدتی پیش فدراسیون کشتی روی عملکرد کشتی استان نظرات و بحث‌هایی داشتند و به همین منظور از وزارت ورزش درخواست حکمیت کردند. 

وی ادامه داد: در نشست حکمیت وزارت ورزش، با درخواست فدراسیون کشتی مقرر شد تغییراتی در مدیریت کشتی استان بوجود آید و اداره کل ورزش و جوانان نیز طبق قانون باید نسبت به آن تمکین کند. 

حاتمی عنوان کرد: طبق آیین نامه‌ها، اداره کل ورزش و جوانان استان پس از این تغییرات باید سرپرست جدید هیات را به فدراسیون معرفی کند که در این راستا با بررسی‌های صورت گرفته و با نظر کارشناسان، لیستی از افراد واجد شرایط تهیه کرده و به فدراسیون اعلام کرده‌ایم تا یک نفر از آنها را به عنوان سرپرست هیات کشتی استان انتخاب کنند. 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کارهای کشتی استان توسط دبیر هیات انجام می‌شود. 

انتهای پیام

نظر شما