شناسهٔ خبر: 68260318 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حمایت تشکل‌های ورزشی جامعه کارگری از وزیر پیشنهادی کار

تشکل‌های ورزشی کارگران در بیانیه‌ای اعلام کردند: ما از جناب آقای محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست داریم که با حمایت و رأی بالا، به استقرار دولت وفاق ملی توانمند و قوی کمک کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تشکل‌های ورزشی کارگران کشور طی بیانیه‌ای از تصدی پست وزارت کار توسط احمد میدری حمایت به عمل آوردند.

تشکل‌های ورزشی جامعه کار و تلاش مراتب تشکر خود را از آقای مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری اسلامی ایران، به خاطر معرفی مدیران شایسته، توانمند و کارآمد که دارای سوابق مثبت و اثربخش در حوزه‌های مربوطه هستند، برادران احمد دنیا مالی و احمد میدری به عنوان وزرای پیشنهادی ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز می‌دارند.

ما از جناب آقای محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست داریم که با حمایت و رأی بالا، به استقرار دولت وفاق ملی توانمند و قوی کمک کنند. این دولت می‌تواند با افزایش سرمایه اجتماعی، تقویت تشکل‌های مدنی، وفاق ملی و همچنین توسعه ورزش، سلامت و رفاه اجتماعی را به ارمغان آورد.  

با همت جمعی، می‌توانیم آینده‌ای روشن‌تر برای ورزش و رفاه اجتماعی کشور رقم بزنیم و بر اهمیت تقویت تشکل‌های مدنی، سرمایه اجتماعی و عدالت در رشد متوازن منطقه‌ای تأکید می‌کنیم. 

فدراسیون ورزش کارگری، انجمن ورزش شرکت‌های ایران، هیأت‌های ورزشی کارگران سراسر کشور و انجمن‌های ورزشی کارگران ایران نیز به این حمایت می‌پیوندند.

انتهای پیام/

نظر شما