شناسهٔ خبر: 68251380 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

انبارهای ۱۳۳ میلیاردی کالای قاچاق لو رفت - اکونیوز

اقتصاد ایران: رشت - فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۲ انبار لوازم التحریر و یک انبار کالای بهداشتی و نظافتی قاچاق به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در سطح شهرستان رشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی مبارزه با قاچاق کالا را از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه هنجارشکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه گفت: در راستای کنترل و پایش انبارها، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی تعداد ۳ انبار را در سطح شهرستان رشت شناسایی و با تشکیل تیم عملیاتی از مکان‌های مذکور بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده، ۲۷ هزار و ۶۲۱ عدد انواع لوازم التحریر، ۴۱ هزار و ۹۸۵ عدد لوازم التحریر و ۲۱ هزار و ۳۸۰ قلم انواع کالاهای بهداشتی و نظافتی قاچاق کشف شد، افزود: برای ۳ نفر متهم ۳۶، ۳۷ و ۶۳ ساله تشکیل پرونده صورت گرفته و متهمین به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای خارج از شبکه توزیع و قاچاق را حدود ۱۳۳ میلیارد ریال معادل ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان فرار مالیاتی را یکی از دلایل عدم ثبت کالا در سامانه جامع انبارها قلمداد کرد و از شهروندان خواست در صورت شناسایی عاملان نگهداری، توزیع و پخش کالاهای قاچاق، مراتب را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره تماس ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما