شناسهٔ خبر: 68244719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کشف بیش از ۶۳۶ هزار نخ سیگار قاچاق در کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف دو محموله دخانیات قاچاق از جمله ۶۳۶ هزار و ۱۲۰ نخ سیگار به ارزش ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محورهای مواصلاتی کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

اقبال کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطلاع از اینکه دو دستگاه خودرو در محورهای روانسر_اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه_روانسر در حال حمل بار دخانیات قاچاق هستند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی هر دو دستگاه خودروی ال ۹۰ و پژو ۴۰۵ شدند و در عملیات‌هایی جداگانه نسبت به توقیف و بازرسی از آن‌ها اقدام کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی از خودروی پژو ۴۰۵ که راننده آن متواری شد، ۳۶۹ هزار و ۷۲۰ نخ و در بازرسی از خودروی ال ۹۰ که منجر به دستگیری راننده آن شد ۲۶۶ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف شد.

کرمی ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده را ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: تلاش برای دستگیری یکی از قاچاقچیان ادامه دارد و پرونده‌ای در این راستا تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع شده است.

نظر شما