شناسهٔ خبر: 68239938 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مجوز ۱۵ هزار صندلی پرواز فوق العاده به مقصد نجف صادر شد مجوز ۱۵ هزار صندلی پرواز فوق العاده به مقصد نجف صادر شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مجوز ۱۵ هزار صندلی برای پرواز‌ فوق العاده به نجف از امروز صادر شد.

صاحب‌خبر -

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه مسافران پرواز اربعین به هیچ عنوان بلیت را از واسطه‌ها و آژانس‌هایی که شرکت‌های هواپیمایی آن را تایید نکرده‌اند خریداری نکنند گفت: در صورتی که مسافری بلیت پروازهای اربعین را از سایت و یا آژانس مسافرتی با قیمت بالا و خارج از نرخ مصوب خریداری کرده اعلام کند تا با فوریت با آنها برخورد شود.

 وی افزود: مسافری اگر بلیت را با نرخ خارج از مصوبه خریداری کرده باشد به سایت سازمان هواپیمایی کشوری و یا مراکز شکایت که در فرودگاه‌ها قرار گرفته اعلام کند تا در اولین فرصت در صورت کامل بودن مدارک به آنها رسیدگی کنیم.

 معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از امروز هر مجوزی که برای پرواز‌های فوق‌العاده صادر شود همان موقع برای فروش در سایت‌ها بارگذاری می‌شود.

وی گفت: مروز برای ۱۵ هزار صندلی، درخواست پرواز فوق‌العاده داشتیم که سازمان هواپیمایی کشوری با آن‌ها موافقت کرد و این پرواز‌ها به مرور اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: هر فردی که بلیت اربعین را گران‌تر از نرخ مصوب خریداری کرده به سازمان هواپیمایی کشوری و تعزیرات حکومتی شکایت کند.

محمدی‌بخش با اشاره به اینکه مرجع قضایی در فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین سایر فرودگاه‌ها قرار دارد گفت: با ارائه اسناد تخلفات از سوی افراد، بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و موضوع رسیدگی می‌شود.

خبرنگار:محبوبه کباری 

نظر شما