شناسهٔ خبر: 68234929 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اعزام بیش از ۹۰۰۰ زائر اربعین از استان مرکزی به پایانه‌های مرزی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با شروع طرح سراسری اربعین از ۱۶ مردادماه تاکنون ۹ هزار و ۱۳۳ زائر اربعین از مبدأ استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به پایانه‌های مرزی غرب کشور اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، علی امیری با اشاره به آغاز طرح سراسری اربعین از تاریخ ۱۶ مردادماه اظهار کرد: از آغاز اجرای این طرح تا پایان روز گذشته بیست و ششم مرداد ۹ هزار و ۱۳۳ نفر زائر اربعین از پایانه‌های مسافربری استان به مرزهای غرب کشور اعزام شده‌اند.

وی افزود: برای جابجایی این تعداد مسافر از ۳۶۸ دستگاه اتوبوس استفاده شده است. معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: تنها در روز گذشته هزار و ۳۵۲ نفر توسط ۵۵ دستگاه ناوگان اتوبوسی به مرزهای غرب کشور اعزام شدند.

امیری ادامه داد: نرخ بلیت اتوبوس‌های ۲۵ نفره vip برابر با ۸۵۰ هزار تومان، ۳۲ نفره کلاسیک ۶۵۰ هزار تومان و ۴۴ نفره برابر با ۴۸۵ هزار تومان تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسافرین در صورتی که در زمان تهیه بلیت تخلفی از سوی شر کت‌های حمل و نقل مشاهده کردند می‌توانند آن را با سامانه ۱۴۱ در میان بگذارند یا به دفتر رسیدگی به شکایات مستقر در پایانه‌های مسافربری مراجعه کنند.

نظر شما