شناسهٔ خبر: 68231258 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سلامت نیوز | لینک خبر

معرفی شرکت های تجهیزات آزمایشگاهی در ایران

بهترین و معتبر ترین شرکت های فروش تجهیزات آزمایشگاهی در ایران که با اطمینان کافی میتوانید دستگاه های آزمایشگاهی را خرید کنید.

صاحب‌خبر -

برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی یکی از مهم‌ترین نیازها این خواهد بود که بهترین شرکت‌های تجهیزات آزمایشگاهی در ایران را بشناسید و با محصولات و خدمات ارائه شده توسط آنها آشنا شوید. شرکت‌های متعددی در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت دارند که از جمله آنها می‌توان به شرکت‌های فاطر، نلم آزما، شرکت پل ایده آل پارس، ریحان طب، سلامت صنعت بوعلی و ... اشاره کرد.

آشنایی با شرکت تجهیزات پزشکی فاطر

شرکت خرید تجهیزات آزمایشگاهی فاطر یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ایران در زمینه فروش انواع تجهیزات پزشکی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید انواع دستگاه‌های آزمایشگاهی تشخیص طبی، تحقیقاتی و ... را تهیه کنید. این شرکت با هدف خودکفایی کشور در زمینه واردات انواع تجهیزات پزشکی به ایران تاسیس شده و فعالیت آن نیز از سال 1362 آغاز شده است. یکی از ویژگی‌های مهم تجهیزات آزمایشگاهی تولید شده توسط این شرکت این است که مطابق با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا هستند. از طرف دیگر، این شرکت در زمینه واردات انواع تجهیزات پزشکی به داخل کشور نیز فعالیت می‌کند.

آدرس شرکت تجهیزات پزشکی فاطر: تهران، خیابان وزرا، خیابان هجدهم، ساختمان شماره 14

شماره تماس شرکت تجهیزات پزشکی فاطر: 02144882340 – 02188722339

شرکت تجهیزات پزشکی راهیان نلم آزما

شرکت تجهیزات پزشکی راهیان نلم آزما با تکیه بر متخصصان باتجربه و با سطح دانش علمی بالایی که دارد، یکی از بهترین شرکت‌های فروش تجهیزات پزشکی در ایران به شمار می‌آید. این شرکت همواره در پی کسب رضایت بیشتر مشتریان خود بوده و تلاش کرده و تا تنوع بالایی را در محصولات خود به مشتریان ارائه دهد. مشتریان این شرکت اکثرا کسب‌وکارهایی هستند که در حوزه‌های مختلف از جمله سلول‌شناسی، غربالگری، تست‌های تخصصی و ... فعالیت می‌کنند و برای این کار نیازمند تجهیزات پزشکی پیشرفته‌ای هستند. از جمله مزایای مهم استفاده از تجهیزات پزشکی نلم آزما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قیمت ارائه شده توسط این شرکت در محصولاتش بسیار مناسب است.
  2. این محصولات از جدیدترین استانداردهای روز دنیا پشتیبانی می‌کنند.
  3. برای تولید و ساخت این تجهیزات پزشکی از بهترین متریال‌های دنیا استفاده شده و همین موضوع نیز روی عملکرد و طول عمر تجهیزات تاثیرگذار بوده است.
  4. تجهیزات پزشکی نلم‌ آزما از کمپانی‌های مختلف تهیه می‌شوند. به همین علت دست شما برای انتخاب و خرید از میان محصولات آن کاملا باز است.

اگر شما هم علاقه‌مند به خرید انواع سانتریفیوژ هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از طریق https://rnagenetic.com/product-category/centrifuges/ اقدام کرده و محصولات مدنظر خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا تهیه کنید.

آدرس شرکت نلم آزما: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان ملک، پلاک 569

شماره تماس شرکت تجهیزات پزشکی نلم آزما: 02188409500

معرفی شرکت های تجهیزات آزمایشگاهی در ایران

شرکت تجهیزات پزشکی ایده آل پارس

شرکت تجهیزات پزشکی ایده آل پارس، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی در سراسر ایران به شمار می‌آید که با توجه به رعایت‌کردن استانداردهای جهانی در محصولات خود موفق شده، در سال‌های اخیر کیفیت بالایی را در تجهیزات پزشکی خود به مشتریان ارائه دهد. یکی از ویژگی‌های مهم این شرکت تجهیزات پزشکی این است که تمامی گواهینامه‌های معتبر و استاندارد جهانی در این زمینه مانند ISO 13485:2016 را داراست و همین موضوع نیز باعث شده تا عملکرد بسیار خوبی را در فروش تجهیزات پزشکی به شما ارائه دهد.

اصلی‌ترین هدف شرکت تجهیزات پزشکی ایده آل پارس این است که رضایت مشتریان خود را به‌صورت تمام و کمال جذب کند که این کار را با ارائه محصولات و تجهیزات پیشرفته و با قیمت مناسب انجام می‌دهد. شما می‌توانید از سراسر ایران اقدام به خرید محصولات و تجهیزات پزشکی ارائه شده توسط شرکت ایده آل پارس کنید.

آدرس شرکت ایده آل پارس: خیابان مطهری، بعد از خیابان مفتح، خیابان جهانتاب، خیابان نقدی، پلاک 12

شماره تماس شرکت تجهیزات پزشکی ایده آل پارس: 02188545922

شرکت تجهیزات پزشکی ریحان طب

ریحان طب یکی دیگر از شرکت‌های تجهیزات پزشکی پرطرفدار در ایران به شمار می‌آید که با سابقه 35 ساله‌ای که در زمینه واردات انواع تجهیزات پزشکی و تولید این تجهیزات دارد موفق شده تا توجهات زیادی را به خود جلب کند. از جمله ویژگی‌های مهمی که تجهیزات پزشکی ریحان طب به شما ارائه می‌دهند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجهیزات این شرکت به شکلی بسیار ساده طراحی می‌شوند و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا کارکردن با آنها به میزان زیادی برای شما ساده و راحت باشد.
  • از طرف دیگر، در تولید و ساخت این تجهیزات پزشکی از جدیدترین استانداردها و تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است. همین موضوع نیز باعث بهبود کیفیت و عملکرد تجهیزات پزشکی تولید شده توسط مجموعه ریحان طب می‌شود.
  • در قدم بعدی باید بدانید که استحکام تجهیزات پزشکی ریحان طب نیز بسیار بالاست. همین موضوع نیز روی طول عمر این تجهیزات پزشکی تاثیرگذار است.
  • در قدم بعدی باید بدانید که محصولات و تجهیزات شرکت ریحان طب با مناسب‌ترین قیمت ممکن به شما ارائه می‌شوند که به کاهش هزینه‌های کلی شما کمک می‌کند.

آدرس شرکت تجهیزات پزشکی ریحان طب: شهرک اکباتان، خیابان اصلی فاز 1، روبه‌روی سه راه A1، مجتمع آرین، واحد 25

شماره تماس شرکت تجهیزات پزشکی ریحان طب: 02144668295 – 02144668294

معرفی شرکت های تجهیزات آزمایشگاهی در ایران

شرکت تجهیزات پزشکی سلامت صنعت بوعلی

وقتی صحبت از بهترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی می‌شود باید بدانید که شرکت تجهیزات پزشکی سلامت صنعت بوعلی نیز می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که محصولات آن را انتخاب می‌کنید. محصولات تولید شده توسط شرکت تجهیزات پزشکی سلامت صنعت بوعلی به شما کمک می‌کنند تا بتوانید با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن تجهیزات پزشکی موردنیاز خود را تهیه کنید. از طرف دیگر باید توجه داشته باشید که محصولات این شرکت معمولا مطابق با جدیدترین استانداردهای روز دنیا طراحی شده‌اند و همین موضوع نیز باعث عملکرد پیشرفته آن‌ها می‌شود.

آدرس شرکت تجهیزات پزشکی سلامت صنعت بوعلی: قم، شهرک صنعتی شکوهیه، میدان شهید همت، خیابان کلاهدوز، نبش خیابان کلاهدوز 13

شماره تماس شرکت تجهیزات پزشکی سلامت صنعت بوعلی: 02533346428

شرکت گلسان شیمی پارس

یکی دیگر از بهترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی که در حال حاضر در ایران فعالیت داشته و محصولات خود را به کسب‌وکارهای فعال در این حوزه‌ها ارائه می‌دهد شرکت گلسان شیمی پارس است. این شرکت در زمینه طراحی و ساخت انواع تجهیزات آزمایشگاهی تشخیصی و پزشکی فعالیت داشته و محصولات و خدمات خود را به شما ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌ها و مزایای استفاده از خدمات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در این شرکت از بهترین و متخصص‌ترین کارشناسان و دانشمندان در زمینه طراحی انواع تجهیزات پزشکی استفاده شده است.
  2. تجهیزات پزشکی تولید شده توسط این مجموعه مطابق با جدیدترین استانداردهای روز دنیا هستند.
  3. از بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌های روز در شرکت گلسان شیمی پارس استفاده می‌شود.
  4. آزمایشگاه‌هایی که در این شرکت وجود دارند همگی کاملا تجهیز شده و همین موضوع نیز روی نتایج آنها تاثیرگذار است.
  5. تجهیزات پزشکی ارائه شده توسط شرکت گلسان شیمی پارس با قیمتی بسیار مناسب به شما ارائه می‌شوند.

آدرس شرکت گلسان شیمی پارس: تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، خیابان نصرت، پلاک 58، طبقه سوم، واحد پنجم

شماره تماس شرکت گلسان شیمی پارس: 02166439760

اگر شما هم قصد دارید تا انواع تجهیزات پزشکی مانند میکروسانتریفیوژ را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا تهیه کنید، کافی است که از طریق این لینک اقدام کنید. با خرید از سایت ما می‌توانید هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و این تجهیزات پزشکی را با قیمتی مناسب تهیه کنید و هم این امکان برایتان وجود دارد که به بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات پزشکی دسترسی پیدا کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما