شناسهٔ خبر: 68227881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

یوسف نوری استاندارمازندران:

واحدهاي فعال توليدي بايد حمايت شوند

صاحب‌خبر -
واحدهاي فعال توليدي بايد حمايت شوند

خبرگزاری آریا- یوسف نوری استاندارمازندران با همراهی یوسف‌نژاد سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی، داودی فرماندار گلوگاه و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی، از پنج واحد صنعتی در ناحیه صنعتی گلوگاه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارآریادرشهرستان گلوگاه، نوری در این بازدیدها با بیان اینکه "ناحیه صنعتی شهدای گلوگاه فرصت تبدیل‌شدن به شهرک صنعتی را داراست" گفت: واحدهای فعال تولیدی باید حمایت شوند تا در این برهه حساس بتوانند به امر مقدس تولید بپردازند.

استاندار مازندران با تاکید بر تعیین تکلیف طرح‌ها و واحدهای راکد افزود: در تکمیل طرح‌های نیمه فعال تسریع و برای طرح‌های صنعتی غیرفعال و راکد با مشاوره دستگاه‌های مرتبط در جهت احیاء و فعالیت مجدد، حمایت ها و اقدامات لازم معمول و تعیین تکلیف گردد.

علیرضا یوسف‌نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این بازدیدها گفت: صنعتگران عزیز که با مشکلات بسیار زیاد ناشی از تحریم‌ها دست به گریبان هستند، با مدیریت جهادی و تلاش‌های خستگی ناپذیر، در تقویت و افزایش تولید نقش مؤثری دارند و در توسعه اقتصادی و فرهنگ صحیح تولید بسیار اثرگذار هستند که قابل تقدیر است.

لازم به توضیح است استاندار مارندران از واحدهای تولیدی عظیم گستر گلوگاه، زرین دانه سویا، ساوانا، سودا دانه طلایی و بردنا بازدید و ضمن گفتگو با مدیران این واحدها در جریان مشکلات و مسائل آن ها قرار گرفت.

 

 

 

نظر شما