شناسهٔ خبر: 68140393 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی در حوزه جنگ نرم به خوبی عمل کرده است

حجت الاسلام غلامی به فعابست شورلی هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: این شورا در حوزه جنگ نرم به خوبی عمل کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگاز خبرگژاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با همیاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: این شورا از نهادهای انقلابی است که توانسته در برابر شبیخون فرهنگی دشمن برای کمرنگ کردن ارزش های دینی و ملی به خوبی مقاومت کرده و افتخارات بی شماری را خلق نموده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام در جبهه استکبار با یک برنامه ریزی دقیق در حال تغییر جبهه جنگ سخت به جبهه جنگ نرم هستند و هدفگذاری آنها تغییر باور توده های مردم است و درصدد جایگزین کردن افکار پلید شیطانی به جای اندیشه های معنوی هستند و حفظ شعائر اسلامی که از رسالت های اصلی شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی است به عنوان یک سد قوی در برابر این شبیخون فرهنگی عمل کرده است.

نماینده ولی‎ فقیه در لرستان عنوان کرد: امروز تبیین جایگاه رهبری و نقش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) که به تنهایی در برابر جبهه استکبار ایستادگی نموده اند از وظایف اصلی جبهه تبلیغی اسلام است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما