شناسهٔ خبر: 68029820 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

امیدواری ساعی از عملکرد تکواندو کاران ایران در المپیک

مربی تیم ملی تکواندو بانوان برای درخشش شاگردانش در المپیک ابراز امیدواری کرد.

صاحب‌خبر -

 در کمتر از چند روز مانده به آغاز رقابت‌های تکواندوی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مهروز ساعی در مصاحبه‌ای با فارس، در مورد شرایط بانوان تکواندو توضیحاتی داد.

 او در این مصاحبه گفت:

     بچه‌ها در شرایط خوبی قرار دارند، مسئولان فدراسیون پیش از سفر تیم ملی تکواندو به پاریس یک کار خوبی را انجام دادند و خانواده ملی‌پوشان را به‌صورت سرزده به اردوی تیم ملی دعوت کرد. این موضوع روحیه ملی‌پوشان اعزامی به پاریس را دوچندان کرد.

 وی در ادامه افزود:

     خوشبختانه از لحاظ فنی بچه‌ها شرایط خوبی دارند و از هیچ نظر کم ندارند. ما به همه آنها ایمان داریم و امیدواریم که روز مسابقات در المپیک بتوانند خوب بدرخشند.

تمامی حریفان آنالیز شده‌اند

     ما در طول مدتی که فرصت داشتیم، همه حریفان خارجی که در المپیک پاریس قرار است مقابل نمایندگان کشورمان مبارزه کنند را آنالیز کردیم و بچه‌ها شبیه‌سازی کردند و با حریفان مختلف در داخل اردو پا زدند. فکر می‌کنم دیگر هیچ مشکلی دررابطه‌با این موضوع وجود ندارد.

 ساعی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد:

    در این چند روزی که در پاریس حضور داریم مربی بدنساز در اختیار تیم است و تمام تلاش فدراسیون بر این بوده که همه چیز فراهم باشد. فکر می‌کنم تا روز اول که نعمت‌زاده بازی دارد، چند جلسه تمرین برای او در نظر گرفته‌ایم و مابقی بچه‌ها هم به همین شکل فرصت تمرین قبل از آغاز مسابقه را دارند. امیدوارم که در پایان این مسابقات تیم بتواند نتیجه خوبی را کسب کند.

 

نظر شما