شناسهٔ خبر: 68014830 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

ایرانشاهی:

تامین آسفالت منطقه ۲۲ به ۱۰۰۰ تن در روز خواهد رسید

معاون شهردار منطقه ۲۲ از اجرای تراش روکش مکانیزه آسفالت در راستای بهبود زیرساخت‌ها، بهسازی معابر و محورهای اصلی به موازات طرح توسعه محلی و پروژه‌های من شهردارم در معابر محلی و بزرگراهی منطقه با همکاری سازمان عمران مناطق شهرداری تهران و با بکارگیری روزانه ۵۰۰ تن آسفالت از ابتدای خردادماه سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، رضا ایرانشاهی گفت: روکش آسفالت معابر بعنوان یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان و مهمترین اولویت اجرایی بصورت گسترده در حال انجام است. دراین راستا نقاط مورد نیاز پیاده سازی عملیات آسفالت به دقت مورد شناسایی قرار گرفته است.

وی ابراز کزد: بحث تراش و روکش مکانیزه آسفالت در معابر منطقه ۲۲ در دو فاز در حال انجام است. در فاز اول عملیات آسفالت‌ریزی در نواحی ۱ ، ۲ و ۵ از اوایل خردادماه سال جاری آغاز شده و طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه، این مهم به سرانجام خواهد رسید و تا به امروز عملیات تراش و روکش آسفالت در حجمی حدود ۱۰ هزار تن در سه ناحیه مذکور انجام شده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۲۲ در تشریح روند آسفالت معابر در سطح منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: تا به امروز عملیات روکش آسفالت خیابان گلبانگ غرب به شرق، تراش آسفالت انتهای خیابان گلبانگ، اتمام روکش آسفالت شهرک گلستان، خیابان یاسمن شمالی، تراش آسفالت خیابان گلبانگ ضلع شمال و شرق به غرب، روکش آسفالت شهرک گلستان، خیابان یاسمن شمالی، روکش آسفالت شهرک گلستان، خیابان زرفام، خیابان بوستان یکم، خیابان شهرکرد، خیابان جهاد جنوبی – ضلع شرقی، خیابان جهاد جنوبی – کندرو ضلع شرقی و خیابان جهاد شمالی – ضلع شرقی در فاز یک طرح بصورت کامل انجام شده است.

ایرانشاهی اضافه کرد: همچنین در فاز دوم طرح، عملیات تراش و روکش آسفالت در دو ناحیه ۳ و ۴ نیز در حال انجام است و طی بازه شش ماهه بصورت کامل اجرایی خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: بطور میانگین روزانه ۵۰۰ تن آسفالت در معابر سطح منطقه ۲۲ بکار گرفته می شود و با هماهنگی های صورت گرفته قرار بر اینست تا تامین آسفالت روزانه منطقه به ۱۰۰۰ تن نیز برسد.

انتهای پیام/

نظر شما