شناسهٔ خبر: 6794019 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مشاور برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی وزیر آموزش و پرورش:

صدای تحول باید از مدرسه بلند شود

مشاور برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی وزیر آموزش و پرورش گفت: تحول زمانی صدایش بلند می‌شود که صدای آن از مدرسه بلند شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بهرام کریمی مشاور برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی وزیر آموزش و پرورش امروز در میزگرد نقشه راه سند تحول که در سی و دومین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور در برج میلاد در حال برگزاری است در سخنانی اظهار داشت: تعبیری که از نقشه راه داشتیم مجموعه برنامه‌ها و اقداماتی است که باید در زمان‌های مناسب با توجه به زیرساخت‌ها و اولویت‌ها، توسط بخش‌های مختلف آموزش و پرورش انجام شود.

وی افزود: 600 برنامه و فعالیت احصا شده که برای هر سال 100 برنامه و فعالیت باید اجرا شود تا پایان سال 1399 این 600 فعالیت در راستای این 131 راهکار انجام شود.

کریمی افزود: مسئول هر برنامه و فعالیت و فصل آن نیز مشخص شده است و پیش‌نیازهای آن هم رعایت شده است.

مشاور برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه‌ها از 2 جنس که بخشی عملیاتی و اجرایی و بخشی نظارتی هستند تشکیل شده که در سطح مدرسه، منطقه و استان اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: تحول کاری نیست که امروز شروع و فردا تمام شود بلکه فرآیند مستمری است که باید مدام ادامه داشته باشد اما تحول زمانی صدایش بلند می‌شود که صدای آن از مدرسه بلند شود و اگر در کلاس و مدرسه ما نشان از تحول نباشد نیاز به بازنگری داریم.

کریمی خاطرنشان کرد: نقشه‌راه نیز می‌تواند راه‌حل‌های مختلفی داشته باشد و همه به نوعی مسئولیت داریم و فکر می‌کنم اگر کارهای شما در مدرسه و کلاس درس انجام شود خود تحول است و فکر نکنید تحول درِ ورودی و یک درِ خروجی دارد و باید باور کنیم تحول وظیفه همه ما است.

انتهای پیام/

نظر شما