شناسهٔ خبر: 67849994 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

به مناسبت سالگرد اقامه اولین نماز جمعه؛

نمايشگاه کتاب اهدايي در ايلام و چرداول برگزار شد

صاحب‌خبر -
نمايشگاه کتاب اهدايي در ايلام و چرداول برگزار شد
خبرگزاری آریا - به مناسبت 5 مرداد سالگرد اقامه اولین نماز جمعه نمایشگاه کتاب اهدایی به مناسبت 5 مرداد در مصلی ایلام و مسجد جامع شهر سرابله برپا شد.

به گزارش خبرگزاری آریا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به مناسبت سالگرد اقامه اولین نماز جمعه تهران درسال 1358 به امامت آیت الله طالقانی، به همت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آیین فرهنگی اهدای کتاب پیش از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای شهر ایلام بر پا شد. 
در این نمایشگاه تعداد 450 جلد کتاب با موضوعات مختلف فرهنگی هنری اجتماعی و ... و نیز تعداد 100 نرم افزار فرهنگی به نمازگزاران اهدا شد.
خبرگزاری آریا

به همین مناسبت نمایشگاه کتاب اهدایی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرداول و با همکاری قرار گاه شهید آوینی و کتابخانه‌های عمومی در مسجد جامع شهر سرابله با حضور حجت الاسلام فریادی امام جمعه، علی محمدی فرماندار، رؤسای ادارات و عموم مردم نمازگزار شهرستان چرداول برگزار شد. 
در این نمایشگاه تعداد 300 جلد کتاب با عناوین سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، کودک و نوجوان به نمازگزاران اهدا شد.
خبرگزاری آریا

در حاشیه این نمایشگاه نیز نمایشگاه آثار سیاه قلم خانم گراوند ازهنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان و نمایشگاه عکس و پوستر سواد رسانه‌ای نیز برگزار شد. 
همچنین 
هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها ترویج فرهنگ مطالعه کتاب کتابخوانی، ترویج فرهنگ نماز و گرامی‌داشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور است. 
خبرگزاری آریا

نظر شما