شناسهٔ خبر: 67845438 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

امام‌جمعه استهبان:

اعضای کابینه دولت دارای نگرش ملی باشند

امام‌جمعه استهبان گفت: کسانی انتخاب شوند که کارآمد باشند، انقلابی باشند، امیدوار به آینده باشند، پاک‌دست و صادق باشند، سوءسابقه نداشته باشند، دارای نگرش ملی نه اهل جناح‌بازی و برخوردار از اعتقاد عمیق به جمهوری اسلامی و اهل تشرع باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، نمازجمعه این هفته ۲۹ تیرماه ۱۴۰۳ به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جعفر ساجدی برگزار شد.

امام‌جمعه استهبان ضمن محکوم‌کردن جنایات اسرائیل خاطرنشان کرد: جنایات اسرائیل و مجاهدت‌ها و مقاومت‌های اهل مقاومت و فلسطینیان همچنان ادامه دارد، در حدود دویست دانشگاه، دانشجویان در اعتراض به ظلم به پا خواسته‌اند که می‌خواستند در دانشگاه‌های ما در سال‌های متمادی به وجود بیاورند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جعفر ساجدی افزود: هم اکنون ننگشان به خودشان بازگشته و مجبور شده‌اند ژست حقوق بشری خودشان را کنار بزنند و نیروهای نظامی خودشان را برای مقابله با این دانشجویان به دانشگاه‌ها گسیل کنند، اینها همه از برکات انقلاب ما و نفس گرم امام راحل ماست. 


وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب در پایان این دیدار از رئیس‌جمهور منتخب و مجلس یک مطالبه مهم داشتند که در انتخاب و تأیید کابینه ویژگی‌هایی را باید رعایت کنید.

امام‌جمعه استهبان تأکید کرد: کسانی انتخاب شوند که کارآمد باشند، انقلابی باشند، امیدوار به آینده باشند، پاک‌دست و صادق باشند، سوءسابقه نداشته باشند، دارای نگرش ملی نه اهل جناح‌بازی و برخوردار از اعتقاد عمیق به جمهوری اسلامی و اهل تشرع باشند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جعفر ساجدی با گلایه به قطعی بدون برنامه آب و برق منازل بیان کرد: در مورد قطعی آب و برق خب می‌دانید این مشکل، مشکل جهانی است، گرمایی است که بسیار بالا رفته در کشورهای اطراف ما هم این قطعی‌ها هست؛ اما یک چیزی که یک مقدار مردم را ناراحت کرده است بی‌برنامگی و بی‌نظمی در این خاموشی‌ها و قطعی‌های آب هست البته تلاش دولت این بوده که فشار بیشتر بر کشاورزی و بر صنعت بیاید کمتر به بخش خانگی بیاید؛ ولی خب این اتفاق در این دو هفته شاید بشود گفت بیشتر در شهرستان ما افتاده است. 

وی در پایان با ابراز امیدواری در سال‌های آتی در جهت رفع مشکلات قطعی‌ها خاطرنشان کرد: همه ما هم ان‌شاءالله باید تلاش کنیم، صرفه‌جویی کنیم که گرمی هوا ان‌شاءالله بگذرد، مشکلات هم خواهد گذشت.

انتهای خبر/224224

 

نظر شما