شناسهٔ خبر: 67844624 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرستان‌ها

خطیبان نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان‌های استان مرکزی به بیان مهمترین مسائل مطرح در کشور پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ خطیب جمعه ساوه با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب و توصیه ایشان به نمایندگان گفت: دولت آینده باید با اولویت بندی در برنامه‌ها برای رفع مشکلات و اتحاد بیشتر ملت تلاش کنند.
---------
امام جمعه خمین با اشاره به فرا رسیدن سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نماز جمعه تجلی اسلام اجتماعی و تبلور معنویت بخشیدن به جامعه است و حمایت جامع از ولایت فقیه در نمازجمعه شکل می‌گیرد.
--------
در دلیجان حجت الاسلام غفوری با گرامیداشت پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور به امامت آیت الله طالقانی در سال ۵۸ گفت: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی، ایمان، تقوا، اخلاق و ایجاد وحدت و همدلی در جامعه است.
---------
حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند به توصیه‌های رهبر انقلاب به نمایندگان اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور آینده باید افرادی را انتخاب کند که شاخصه‌های صداقت، امانت اعتقاد و ایمان به مبانی فکری کشور را در اولویت کاری خود قرار دهد.
---------
خطیب جمعه محلات نماز جمعه را تجلی گاه اسلام اجتماعی، تقویت کننده جبهه حق و عدالت دانست و گفت: نماز جمعه کانون آگاهی بخشی و همبستگی و اتحاد و محل مطالبه گری است.
-------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب در مصلی امام حسین که برای اولین بار در این محل اقامه می‌شود، گفت: نماز جمعه یک عبادت بزرگ است و در این تجمع دینی اخلاقی اجتماعی و سیاسی مردم بیشتر از اتفاقات کشور و منطقه اگاه می‌شوند.
--------
امام جمعه اشتیان با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهور در این هفته اشاره کرد و گفت: معرفی وزرا و بررسی صلاحیت آنان در مجلس اولین آزمون مجلس و دولت است و دولت باید با انتخاب افرادی امین، صادق و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی، بهدنبل پیشرفت کشور باشد. 
-----------
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و رشادت رزمندگان در حفظ امنیت و اقتدار کشور در مقابل تجاوز به مرز‌های کشور گفت: منافقین با پشتیبانی دشمنان و امکاناتی که عراق در اختیار آنها قرار داده بود به شهر‌های ایران حمله کرد و در یک عملیات غرورآفرین با جانفشانی جوانان این مرز و بوم شکست سنگینی متحمل شدند. 
----------
 امام جمعه شهرستان فراهان مسئولبت در نظام اسلامی را امانت سنگین دانست و گفت: رئیس جمهور باید وزرایی انتخاب کند که به سیاست‌های کلان کشور پای بند باشند و مجلس هم با ریل گذاری صحیح و بستر سازی مناسب وظیفه سنگینی بر عهده دارد.
---------
حجت الاسلام ابراهیمی خطیب جمعه زرندیه گفت: در آستانه معرفی اعضای کابینه دولت جدید به مجلس شورای اسلامی رسانه‌های بیگانه و برخی رسانه‌های داخلی عامدانه یا جاهلانه با کوبیدن بر طبل اختلاف/ دوست دارند فضای عمومی کشور را ملتهب و در مردم القاء نا امیدی کنند.

<div id="video-display-embed-code_11355218"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4292656/11355218?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما