شناسهٔ خبر: 67844541 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار یزد:

حمایت مسئولان از اجرای فعالیت‌های هنری/تاجای ممکن از رویدادهای بزرگ فرهنگی حمایت شد

استاندار یزد گفت: در زمینه اجرای کنسرت و موسیقی زنده هیچ محدودیتی وجود نداشت و تا جایی که امکان داشت از رویدادهای بزرگ فرهنگ و هنر حمایت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، مهران فاطمی امشب _جمعه پنجم مرداد_ در آئین افتتاح تالار مرکزی یزد که با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: این مجموعه فرهنگی و هنری قرار بود با حضور رئیس جمهور شهید انجام شود اما در دوران فقدان ایشان شاهد افتتاح این مجموعه فاخر هستیم‌.

وی افزود: بر خلاف تصور عده‌ای در دولت سیزدهم شاهد رشد فرهنگی کشور بودیم متأسفانه عده‌ای فکر می‌کردند اگر رئیسی رئیس جمهور شود دوران بسته فرهنگی خواهد بود اما دیدیم که این امر به نحو دیگری گذشت و با حمایت و پشتیبانی‌های ایشان دوران رشد رونق فرهنگی و هنری در استان اتفاق افتاد و همه مجموعه‌های فرهنگی و هنری قانونمند و ضابطه مند فعالیت‌ها داشتند.

استاندار یزد بیان کرد: در زمینه اجرای کنسرت و موسیقی زنده هیچ محدودیتی وجود نداشت و تا جایی که امکان داشت از رویدادهای بزرگ فرهنگ و هنر حمایت شد.

فاطمی با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های فراهم شده در تالار مرکزی یزد افزود: امروز شاهد افتتاح این مجموعه بزرگ هستیم که بهره‌برداری از آن باعث تغییر محسوس سرانه فرهنگ در سطح استان می‌شود.

نظر شما