شناسهٔ خبر: 67842699 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یورواستار حرکت ۲۵ درصد از قطارهای خود را لغو کرد

تهران – ایرنا - «یورواستار»، سامانه قطارهای سریع السیر اروپا، بدنبال بروز اختلال و به علت خرابکاری در شبکه ریلی قطارهای سریع السیر فرانسه، حرکت یک چهارم از قطارهای خود را لغو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا، خبرگزاری رویترز با انتشار این خبر افزود: یورواستار اعلام کرد که یک چهارم تمام خدمات شبکه خود را لغو می کند و از مسافران خواست تا در صورت امکان سفر خود را در روز جمعه به تعویق بیاندازند، زیرا خدمات ریلی بین لندن و پاریس به دلیل اقدامات خرابکارانه در فرانسه مختل شده است.

سیستم حمل‌ونقل قطار سریع السیر فرانسه مختل شد

به گزارش ایرنا، درحالی یورواستار حرکت قطارهای سریع السیر خود را بین لندن و پاریس لغو کرد که بامداد امروز(جمعه) خبرگزاری فرانسه گزارش داد سامانه حمل‌ونقل شبکه ریلی قطارهای سریع السیر فرانسه با اقدامات خرابکارانه از جمله حمله با آتش سوزی دچار اختلال شده است.

بنابراین گزارش یک منبع نزدیک به این تحقیقات به خبرگزاری فرانسه گفت: حمله با آتش سوزی در شبکه ریلی قطارهای سریع السیر فرانسه از جمله اقدامات هماهنگ شده خرابکارانه بوده است.

به گفته رئیس شرکت راه‌آهن فرانسه در نتیجه این اختلالات ۸۰۰ هزار مسافر با تاخیر و لغو قطارهایشان مواجه شده‌اند.

تخلیه فرودگاه مرزی فرانسه و سوئیس بدلایل امنیتی

یورواستار حرکت ۲۵ درصد از قطارهای خود را لغو کرد

درپی اعلام خرابکاری در شبکه ریلی قطارهای سریع السیر فرانسه، خبری دیگری هم درباره تخلیه فرودگاه «بازل-مولوز» فرانسه واقع در مرز این کشور با سوئیس و آلمان به خاطر تهدید بمب گذاری در روز آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس منتشر شد ولی بعد از ساعاتی، فعالیت این فرودگاه از سر گرفته شد.

نظر شما