شناسهٔ خبر: 67842205 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

او نباید چنین حرفی می‌زد

در حد پپ و کرویف: فلیک خودش را به دردسر انداخت!

بحشی از اظهارت دیروز هانسی فلیک در مراسک معارفه‌اش و مقایسه خود با پپ گواردیولا و یوهان کرویف، محل بحث و اختلاف بین کارشناسان اسپانیایی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دیروز مراسم معارفه فلیک در بارسلونا انجام شد و او مصاحبه مفصلی نیز داشت. مرد آلمانی در بخشی از حرف‌هایش به صراحت گفت که سبک فوتبال تیم‌های او شبیه به سبک یوهان کرویف و پپ گواردیولاست. در اسپانیا معتقدند این حرف برای او دردسر خواهد شد.

فلیک گفته بود: «در اینجا سنت قدیمی، ‏بازی کردن با پاس‌های متعدد است ولی من می‌خواهم تیمم حرکت ‏مستقیم به سمت دروازه را هم پیاده کند. بازیکنان ما باید بیشتر روی ‏گلزنی تمرکز کنند. البته فکر نمی‌کنم سبک من تفاوتی با سبک گواردیولا و کرویف داشته باشد. من هم به دنبال همان چیزی هستم که بارسا ‏همیشه بوده، پرس از بالا و بازی در میانه زمین حریف. ولی در نهایت ‏شما به عنوان یک تیم فوتبال باید بازی را ببرید. در بارسا همه از بردن ‏تک‌تک بازی‌ها صحبت می‌کنند و شما برای بردن بازی‌ها باید خوب ‏بازی کنید.»

در مارکا واکنش به این اظهارنظر جالب بود. ناچو لابارگا گفت: «به نظر من فلیک در مدیریت نشست بسیار خوب بود، اما او با گفتن اینکه سبک او با سبک بازی گواردیولا و کرایف هماهنگ است، کمی به مشکل می خورد. او با این حرف سبک بازی بارسا برای فصل بعد را تعیین کرد و این می تواند برای هواداران بارسا جالب باشد اما چیزی که آنها می‌خواهند این است که پس از فصلی ناامیدکننده، به طور متوالی پیروز شوند. حال شما می‌آیید و خودتان را در کنار پپ و کرویف قرار می‌دهید. در واقع این بار سنگینی است و می‌تواند روی فلیک فشار زیادی وارد کند. او خودش توقعات را بالا برد و با چند بازی و نتیجه بد، موج انتقادات از وی شروع خواهد شد.»

نظر شما