شناسهٔ خبر: 67842024 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازگشت ستاره فرانسه: رئال مهم‌تر از تعطیلات

ادواردو کاماوینگا هفته آینده به مادرید برمی‌گردد تا تمریناتش را از سر بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کاماوینگا یکی از ستاره‌های درخشان و مهره‌های کلیدی رئال مادرید در قهرمانی‌های فصل گذشته در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بود و به همراه تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ حضور داشت و با قبول شکست برابر تیم ملی اسپانیا در مرحله نیمه نهایی از دوره مسابقات کنار رفت.

این بازیکن برای سپری کردن تعطیلاتش راهی برزیل شده بود و در چند روز اخیر عکس‌های بسیاری از او در کنار وینیسیوس جونیور و رودریگو که دیگر ستاره‌های رئال مادرید هستند منتشر شد. این در حالی بود که آنها در تعطیلات هم دست از تمرین کردن برنداشتند تا همچنین روی فرم بمانند.

1971236

حالا اتلتیک خبر داده است که این ستاره فرانسوی قصد دارد هفته آینده تعطیلاتش را تمام کند و به مادرید برگردد تا تمرینات آماده‌سازی برای فصل آینده را ادامه دهد. البته یکی از دلایل اصلی بازگشت زود هنگام به مادرید این است که بتواند هرچه سریعتر بر اختلاف ساعتی که بین اسپانیا و برزیل وجود دارد غلبه کند و بدنش پیش از تمرینات تیمی با سایر بازیکنان بر این اختلاف ساعت غلبه کرده باشد.

کاماوینگا در طول چند هفته اخیر زیر نظر مربی خصوصی مشغول تمرین بود و هدفش این است که به آمادگی کامل برسد تا در دیدار فینال سوپر جام اروپا در ترکیب اصلی رئال مادرید برابر آتالانتا به میدان برود و در طول فصل هم شرایط خوبی داشته باشد.

نظر شما